اسلامی گفت: من گفتم اگر مشکل اشتغالم حل نشود دیگر برای همدان نمی‌دوم که از حرف من برداشت دیگری شد، رفتن به بازی‌های پارآسیایی آرزوی من است و تا مسابقات با تمام توان تمرینات خود را انجام می‌دهم.
کد خبر: ۵۰۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 17 October 2017
چند روز پيش خبری در فضای مجازی به نقل از حمید اسلامی دونده پارالمپیکی استان منتشر شد که این موضوع واکنش او را در پی داشته است.

به گزارش فارس، حمید اسلامی متولد اردیبهشت ماه سال 1366 است. او عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان ایران است و سال گذشته برای نخستین بار در رویداد بزرگ پارالمپیک حضور داشت. اسلامی همراه با زهرا نجاتی دو نماینده همدان در پارالمپیک 2016 بودند.

اسلامی در ویترین افتخارات خود عناوین متعددی جای داده است. او سال 83 به عضویت تیم ملی درآمد و همان سال در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور جمهوری چک عنوان قهرمانی در ماده 800 متر را کسب کرد تا این عنوان آغاز راه دشوارش در ورزش باشد.

سال 90 در مسابقات جهانی ترکیه عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد، اردیبهشت ماه 94 در مسابقات جهانی کره جنوبی سوم شد؛ سال 92 در امارات نیز دو مدال برنز برای کشور به ارمغان آورد؛ در اینچئون و در ماده 1500 متر کلاس T11 به مدال نقره دست یافت و با ثبت رکورد چهار دقیقه و 21 ثانیه و 62 صدم ثانیه بر سکوی دوم ایستاد؛ او حالا خود را مجددا برای حضور در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا آماده می‌کند.

با انتشار خبری به نقل از اسلامی در فضای مجازی مبنی بر اینکه این روشندل پارالمپیکی تهدید کرده در صورتی که مشکل اشتغالش از سوی مسئولان حل نشود به بازی‌های پارآسیایی 2018 جاکارتا نخواهد رفت، موضوع را پیگیر شدیم، موضوعی که البته اسلامی آن را تکذیب کرد.

عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: حمید اسلامی در جایگاهی نیست که بخواهد تیم ملی را تهدید کند و آنهایی که با من آشنا هستند می‌دانند که برای موفقیت کشور عزیزم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

اسلامی گفت: من گفتم اگر مشکل اشتغالم حل نشود دیگر برای همدان نمی‌دوم که از حرف من برداشت دیگری شد، رفتن به بازی‌های پارآسیایی آرزوی من است و تا مسابقات با تمام توان تمرینات خود را انجام می‌دهم.

وی تصریح کرد: اواخر سال گذشته در جلسه‌ای رئیس سابق شورای شهر همدان قول این را داد که موضوع اشتغال من حل شود و همان‌جا آقای الهی‌تبار معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار به رئیس سابق شورای شهر گفت درخواست این ورزشکار را بیاورید تا کارش را انجام دهیم که متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان در پایان گفت: ما تمام زندگی خود را صرف ورزش و موفقیت استان و کشور عزیزمان کرده‌ایم و خوب نیست مسئولان وعده‌هایی بدهند که به آن جامه عمل نمی‌پوشانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار