فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امیدواریم که هرکدام از این دانش آموزان بعد از حضور در این مناطق به‌عنوان یک پیک و سفیر در بین هم‌سن‌وسال‌هایشان بازگوکننده این خاطرات باشند و با انتقال این تجربه‌ها به سایر دوستان و هم‌سن‌وسال‌های خود باعث آشنایی بیشتر آن‌ها با آرمان‌های شهدا و انقلاب شوند.
کد خبر: ۵۰۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶ 17 October 2017
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: تعداد ۳۷۰ نفر از دانش آموزان دختر نهاوندی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند که این دانش آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد.

به گزارشتابناک همداناز نهاوند؛ سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با آغاز سال تحصیلی جدید در نظر داریم که حدود دو هزار نفر از داش آموزان شهرستان نهاوند را برای بازدید به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام کنیم که اولین گروه از دانش آموزان دختر شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: این گروه از دانش آموزان که شامل ۳۷۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان هستند را به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام کردیم که این دانش آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل منطقه بازی دراز، پادگان ابوذر، قلاویزان، و تنگه مرصاد بازدید خواهند کرد.

کریمی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای نابودی انقلاب ما گروهک‌ها را به جان انقلاب انداختند و بعدازآن نیز هشت سال جنگ را به کشور ما تحمیل کردند ولی انقلاب ما نه تنها از بین نرفت بلکه توانست بااقتدار اهدافش را به‌پیش ببرد.

وی عنوان کرد: اکنون نیز که همه نقشه‌های دشمنان ما نقش بر آب‌شده است آن‌ها برای مقابله با انقلاب ما از طریق جنگ نرم، ماهواره، فضای مجازی و غیره دست‌به‌کار شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم و تأثیرگذار برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور است و هدف از برگزاری این اردوها این است دانش آموزان که قشر نوجوان جامعه را تشکیل می‌دهند و با آرمان‌های انقلاب آشنایی زیادی ندارند را با آرمان‌های انقلاب و شهدا آشنا کنیم. 

کریمی اظهار داشت: با حضور دانش آموزان در مکان‌ها و مناطقی که شهدا و ایثارگران ما در طول هشت سال دفاع مقدس از خودشان حماسه‌های بزرگی به‌جای گذاشتند، این نوجوانان بافرهنگ جهاد، ایثار و شهادت‌طلبی رزمنده‌های کشورمان و آرمان‌های شهدا که همان آرمان‌های انقلاب اسلامی ما است آشنا خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: امیدواریم که هرکدام از این دانش آموزان بعد از حضور در این مناطق به‌عنوان یک پیک و سفیر در بین هم‌سن‌وسال‌هایشان بازگوکننده  این خاطرات باشند و با انتقال این تجربه‌ها به سایر دوستان و هم‌سن‌وسال‌های خود باعث آشنایی بیشتر آن‌ها با آرمان‌های شهدا و انقلاب شوند.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار