نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش همدان از 26 مهرماه همزمان با روز تربیت‌بدنی در همدان برپا و تا 4 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات دایر است.
کد خبر: ۵۰۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 16 October 2017
دومین نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش همدان با هدف معرفی پیشینه تاریخ ورزش در همدان برپا می‌شود.

به گزارش تسنیم، دومین نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ و ورزش همدان در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات با به نمایش گذاشتن 500 عکس برپا می‌شود.

این نمایشگاه که با هدف نگاهی مستند به تاریخ ورزش و یادی از پیشکسوتان ورزش همدان به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور و همکاری معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان و اداره کل ورزش و جوانان استان برپا می‌شود.

نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش همدان از 26 مهرماه همزمان با روز تربیت‌بدنی در همدان برپا و تا 4 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات دایر است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعات 9 الی 13 و 15:30 الی 17:30 برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان در خصوص برپایی نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش همدان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی پیشینه تاریخ و ورزش همدان و یادبود پیشکسوتان ورزش همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 100 قطعه عکس و سند تاریخی از ورزش همدان به صورت چاپ شده به نمایش عموم گذاشته می‌شود، افزود: 400 قطعه عکس و سند نیز به صورت دیجیتال در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

علیرضا تلکو تأکید کرد: تاریخ عکس و اسناد ورزش همدان که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند مربوط به سال‌های 1300 الی 1360 است.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور با بیان اینکه در این نمایشگاه تصاویری از رشته‌های مختلف ورزشی به نمایش گذاشته می‌شود، عنوان کرد: عکس‌های این نمایشگاه به همت پیشکسوتان ورزش استان جمع‌آوری‌شده است و امیدواریم سایر رشته‌هایی که تصاویر کمتری دارند همکاری‌های لازم انجام شود تا این بخش نیز در آرشیو ملی ایران تکمیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار