رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان گفت: مبلغین و مبلغات طی دهه اول و دوم محرم با حضور در اماکن تبلیغی، بیش از ۵۰۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان برگزار کردند.
کد خبر: ۵۰۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 15 October 2017
رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان از سرکشی ۷۰ هیئت مذهبی طی دهه اول و دوم محرم در تویسرکان خبر داد.

به گزارش مهر؛ علیرضا بیاتی  از سرکشی و بازدید ۷۰ هیئت مذهبی در دهه اول و دوم محرم سالجاری در تویسرکان خبر داد.

وی بازدید از روند فعالیتهای فرهنگی هیئات در ایام شهادت امام حسین(ع)، بررسی مسائل و مشکلات، بررسی آسیبهای موجود در هیئات مذهبی و ارزیابی هیئات را از مهمترین اهداف این برنامه عنوان کرد.

وی افزود: سرکشی مداوم از هیئات مذهبی از اولویت کاری شورای هیئات مذهبی تویسرکان است.

بیاتی همچنین از برگزاری ۵۰۰۰ برنامه فرهنگی قرآنی ویژه دهه اول و دوم محرم توسط مبلغین و مبلغات در تویسرکان خبر داد.

رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان افزود: مبلغین و مبلغات طی دهه اول و دوم محرم با حضور در اماکن تبلیغی، بیش از ۵۰۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان برگزار کردند.

وی برگزاری مراسم عزاداری، اقامه نماز جماعت، آموزش احکام، جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، همکاری و هماهنگی با هیئت امنای مساجد برای برگزاری مراسم عزاداری را از برنامه های شاخص مبلغین و مبلغات در دهه اول و دوم محرم برشمرد.

بیاتی افزود: باتوجه به اعزام ۳۰ مبلغه و ۸۵ مبلغ بومی و غیر بومی به شهر و روستاهای شهرستان و با هماهنگیهای انجام شده برنامه های مبلغین و مبلغات اعزامی دهه اول و دوم محرم امسال نسبت به سال های گذشته بسیار باشکوهتر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار