دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان در این باره گفت: دومین دوره پیکارهای خودروهای آفرود قهرمانی کشور با رقابت 110 آفرودسوار از استان های مختلف کشور به مدت یک روز در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 15 October 2017
نفرات برتر دومین دوره پیکارهای خودروهای آفرود قهرمانی کشور عصر /جمعه/ با برگزاری یک دوره مسابقه به میزبانی پیست ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان شناخته شدند.

به گزارش ایرنا؛ دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان در این باره گفت: دومین دوره پیکارهای خودروهای آفرود قهرمانی کشور با رقابت 110 آفرودسوار از استان های مختلف کشور به مدت یک روز در همدان برگزار شد.

 قاسم ربیعیان اظهار کرد: در این رقابت ها و در کلاس یک فرشاد ابراهیمی از قزوین قهرمان شد، مهدی مددی از خراسان رضوی در جای دوم ایستاد و مسعود مرادی دیگر راننده قزوینی در جای سوم ایستاد.

وی بیان کرد: در کلاس 2 نیز حسین کوهکن از سیستان و بلوچستان عنوان قهرمانی را کسب کرد، مسعود نصیری از مازندران دوم شد و سید سهیل گلستان از گلستان بر سکوی سوم قرار گرفت.

ربیعیان اظهار کرد: همچین در کلاس 3 این پیکارها سعید دهقان از گلستان اول شد، حسن بلوچیان از تهران عنوان دوم را کسب کرد و سیدعلیرضا پورشهید از فارس در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: در کلاس چهار نیز سمیع الدین شجاعی مهر از همدان مقام قهرمانی را به دست آورد، پرویز شه بخش از سیستان و بلوچستان عنوان دوم را کسب کرد و قاسم وکیلی از قزوین سوم شد.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان یادآور شد: در کلاس بانوان الهه کریمی از همدان قهرمان شد، زاهده اسکندرلو از گلستان در جای دوم ایستاد و ثنا نقش بندیان از کردستان سکوی سوم را به دست آورد.

همدان یکی از استانهای مهم در برگزاری مسابقه های اتومبیلرانی آفرود است.

پیست آفرود همدان در پنج کیلومتری محور همدان به ملایر واقع شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار