نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید برای توسعه مشاغل خانگی در روستاها درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۰۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 13 October 2017
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید برای توسعه مشاغل خانگی در روستاها درنظر گرفته شده است.

به گزارش مهر، اکبر رنجبرزاده در آیین افتتاح جشنواره آلو در روستای ملحمدره، اظهار داشت: توجه به روستاها به جهت جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها امری بسیار مهم و حیاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ۱۰میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید برای توسعه مشاغل خانگی در روستاها درنظر گرفته شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خرد، کوچک و خانگی توسط صندوق کار آفرینی در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: با اشتغال های کوچک و خرد روستائیان می توانند ١٠٠درصد به اشتغال برسند که این امر در توسعه روستایی از نقش موثری برخوردارخواهد بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور نیز بسته بندی محصولات و تولیدات را مهمترین اقدام برای توسعه اشتغال عنوان و بیان کرد: ایجاد مجموعه ها و کارگاه های بسته بندی کوچک در روستاها موجب افزایش ارزش افزوده و جذب مشتریان خواهد شد.

اصغر نوراله زاده افزود: کارگاه های تولید لواشک، رب آلو و مارمالاد در محیط کارگاهی بهداشتی و در انواع بسته بندی های مختلف کمک شایانی به اقتصاد کشاورزان خواهد کرد.

نوراله زاده عنوان کرد: انتخاب برترین ها در تولید آلو و برترین ها در نحوه بسته بندی می تواند از نقش موثری در هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه باید محصول محلی آلوی ملحمدره جهانی شود، تاکید کرد: برند سازی محصول آلوی ملحمدره با استفاده از ظرفیت شبکه فروش می تواند این محصول روستای هدف گردشگری را به همه معرفی و روستای ملحمدره مرکز دپوی این محصول شناخته شود.

در پایان مسئولان از خانه بوم گردی آترینا در روستای ملهمدره بازدید کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار