فرماندار شهرستان اسدآباد از پیش بینی تردد یک میلیون و ۵٠٠نفر هزار زائر عتبات عالیات از مسیر اسدآباد در اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 10 October 2017
فرماندار شهرستان اسدآباد از پیش بینی تردد یک میلیون و ۵٠٠نفر هزار زائر عتبات عالیات از مسیر  اسدآباد در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان ،حسین افشاری در شورای ترافیک شهرستان اسدآباد ،اظهار کرد: در راستای اربعین سال‌جاری جهت خدمات‌رسانی به زائران حسینی در شهرستان اسدآباد ۴ موکب پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر تصادفات ماه گذشته درشهرستان اسدآباد، افزود: در راستای برقراری عبور ومرور ایمن با ایجاد آمادگی بیشتر با تمام توان و تدبیر راهکارهای لازم برای کاهش تصادفات شهرستان را تا فرا رسیدن اربعین باید پیگیری کرد.

وی از وجود ٧٠ نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد نقاط حادثه خیز ۴نقطه در شهرستان اسدآباد است که  ٢ مورد آن مرتفع شده و چند نقطه جدید پر حادثه نیز غیر از ۴نقطه معرفی شده که هر چه سریعتر نسبت به این نقاط باید اقدام فوری صورت گیرد.

افشاری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان اسدآباد نیز تصریح کرد: با تغییر دستورالعمل‌ها شهرداری به عنوان دستگاه ناظر در شهرستان اسدآباد نمی‌تواند تصدی‌گری کرده و اقدام به راه‌اندازی مرکز معاینه فنی کند.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری شهر اسدآباد با تغییر دستورالعمل‌ها هر چه سریعتر اقدام به فراخوان جهت راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان از طریق متقاضیان بخش خصوصی  با تعیین زمان کند و در این راستا متقاضیانی که زمان تعیین شده را قبول کنند در اولویت  انتخاب خواهند بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر برگزاری کارگاه آموزشی  در سطح روستاها با همکاری دهیاران در راستای رعایت راهنمایی و رانندگی توسط موتورسواران بیان کرد: این آموزش‌ها نقش موثری در کاهش میزان تصادفات توسط موتورسواران خواهد داشت.

وقوع 151 فقره تصادف در اسدآباد

رییس پلیس راه همدان _کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: در طول ۶ ماه نخست سال جاری ۴١ فقره تصادف فوتی در اسدآباد، همدان و بهار اتفاق افتاده که در این ۴١ فقره تصادف ۵٠ نفر فوت کرده‌اند.

فریدون جعفری با بیان اینکه شهرستان اسدآباد بیشترین درصد تصادفات را در این آمار به خود اختصاص داده ،تصریح کرد : از ۴١،فقره تصادفات همدان ،بهار و اسدآباد ٢۵ فقره تصادف فوتی با ٣۵ نفر فوتی مربوط به شهرستان اسدآباد است.

وی اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد طی ۶ ماه نخست سال‌جاری ١۵١ فقره تصادف رخ داده است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار