بدهی های سرسام آور باشگاه پاس از یک دهه گذشته تمامی ندارد و حالا «وینکو بگوویچ» سرمربی سابق این تیم با طرح شکایت رسمی، مطالبه باقی مانده قرارداد مالی خود را دارد.
کد خبر: ۵۰۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 10 October 2017
بدهی های سرسام آور باشگاه پاس از یک دهه گذشته تمامی ندارد و حالا «وینکو بگوویچ» سرمربی سابق این تیم با طرح شکایت رسمی، مطالبه باقی مانده قرارداد مالی خود را دارد.

به گزارش ایرنا، بگوویچ سرمربی کروات و فصل جاری گل گهر سیرجان از تیم پاس 2 میلیارد و 500 میلیون ریال طلب دارد و حالا پس از چند سال جدایی او از این تیم، پرونده شکایت از نماینده فوتبال همدان را به جریان انداخت است.

بگوویچ 2 بار در مقطع لیگ برتر و لیگ یک هدایت تیم پاس همدان را برعهده داشت و طلب اصلی وی پیرامون حضورش در تیم لیگ یکی پاس است.

این مربی کروات مدعی شده است که بارها از طریق دوستان نزدیک خود خواستار دریافت طلبش از تیم پاس شده، اما در دوره مدیران گذشته نسبت به مطالبه او بی توجهی شده است.

حالا این مربی اهل کرواسی که بیش از یک دهه حضور در ایران را تجربه می کند، با طرح شکایت رسمی خواهان دریافت باقی مانده قرارداد مالی خود است.

پاسی ها هنوز از دست «کوتو» بازیکن شاکی و برزیلی خود رهایی نیافته اند که حالا در شرایطی که درصدد تامین بودجه برای پرداخت بدهی این بازیکن خارجی هستند، بگوویچ نیز طلبکاران نوظهور این تیم شده است.

مدیرعامل باشگاه پاس در این باره می گوید: چندین مرتبه با وینکو بگوویچ و واسطه های او مذاکره داشته ایم و حتی راضی به دریافت یک و نیم میلیارد ریال از طلبش شده است.

محمدتقی رحیمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: بگوویچ با موافقت نسبت به دریافت این مبلغ تعیین شده، حتی پذیرفت در چند قسط طلب خود را دریافت کند.

وی بیان کرد: به هر حال این مربی خارجی است و دسترسی راحت به FIFA دارد و پرونده شکایت خود را از این طریق نیز پیگیری کرده است.

رحیمی اضافه کرد: این بدهی ها مربوط به سال های گذشته است که الان گریبان تیم پاس را گرفته و امیدواریم نسبت به تامین بدهی او اقدام شود.

وی اظهار کرد: بگوویچ به واسطه چندین مذاکره و آشنایی قبلی پذیرفت که از مجموع طلب قانونی خود تنها یک و نیم میلیارد ریال در چند قسط دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی طلب «کوتو» تسویه می شود تا از خطر سقوط به لیگ سه در امان باشیم؛ اما خطر جدید طلب وینکو بگوویچ است که شرایط تیم را تهدید می کند.

پاس هم اینک در لیگ دسته 2 فوتبال کشور فعالیت دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار