رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان تأکید کرد: خوشبختانه تیراندازی با کمان همدان قهرمانان خوب و بزرگی دارد؛ البته من به این وضعیت راضی نیستم و باید با یک برنامه‌ریزی ترتیبی اتخاذ کنیم تا این قهرمانان در همدان افزایش پیدا کنند.
کد خبر: ۵۰۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 10 October 2017
رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان با بيان اينكه تيراندازي با كمان نيازمند حمايت است، گفت: از شركت علیصدر پولی به اين هيأت ورزشي تزریق نکردم

به گزارش فارس، حمیدرضا یاری با اشاره به وضعیت تیراندازی با کمان همدان، اظهار کرد: از فروردین ماه سال جاری کار را شروع کردیم و توانستیم یک دفتر مناسب و یک سایت تمرینی خوبی را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: بعد از ساماندهی سخت‌افزاری نیاز به بهبود نرم‌افزاری را انجام دادیم و قریب به 30 میلیون تومان وسایل و امکانات لازم را خریداری کرده‌ایم.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان با بیان اینکه ورزشکاران این رشته به خوبی در مسابقات مختلف کشوری درخشیدند و پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل شد؛ اضافه کرد: از ابتدای سال که هیأت را تحویل گرفتیم موفق شدیم در بحث دانش‌افزایی با برگزاری کلاس‌های مربیگری؛  عملکرد خوبی در حوزه آموزش ارائه دهیم.

وی بیان کرد: در ابتدای سال رتبه هیأت تیراندازی با کمان در بین هیأت‌های ورزشی استان 44 بود که در پایان شش‌ ماهه سال جاری این رتبه به 12 افزایش پیدا کرد.

یاری سایت تیراندازی همدان در کشور را بی‌نظیر دانست و با بیان اینکه در حال حاضر شرایط خوبی بر تیراندازی با کمان استان حاکم است، از ضرورت معرفی این ورزش سخن به میان آورد و گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در هیأت معرفی این ورزش به جامعه و توجه به رده‌های پایه است.

وی اضافه کرد: تابستان گذشته توجه خوبی به مدرسه ورزشی داشتیم و در دانشگاه‌هایی همچون آزاد، بوعلی و علوم پزشکی نیز همکاری خوبی داشتیم به طوری که به صورت رایگان کارمندان آنها را آموزش دادیم.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان تأکید کرد: خوشبختانه تیراندازی با کمان همدان قهرمانان خوب و بزرگی دارد؛ البته من به این وضعیت راضی نیستم و باید با یک برنامه‌ریزی ترتیبی اتخاذ کنیم تا این قهرمانان در همدان افزایش پیدا کنند.

وی با اشاره به قبول میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی داخل سالن، اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان میزبانی یک دوره مسابقات کشوری تیراندازی با کمان برای استان اخذ شده است.

یاری ادامه داد: این مسابقات در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد و سعی ما بر این است که یک میزبانی بسیار خوب داشته باشیم.

وی گفت: این مسابقات تحت عنوان «یادواره سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی» برگزار خواهد شد که از 32 استان کشور و قریب به 290 ورزشکار در آن حضور دارند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان بیان کرد: در این مسابقات 20 ورزشکار خانم و آقا از استان همدان حضور دارند که امید داریم تعداد زیادی از آنها به روی سکو رفته و راهی تیم ملی شوند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه رکورد کمانداران همدانی بالا رفته و به کسب مدال بسیار امیدواریم، گفت: ساسان رضوی نیز سرمربی این تیم است.

یاری از اصحاب رسانه خواست به توسعه این ورزش کمک کنند و در ادامه اظهار کرد: توسعه این ورزش در شهرستان‌ها نیز بسیار مهم است؛ خوشبختانه شهرستان‌های استان در حال بسترسازی هستند و ما نیز امکانات لازم را به آنها خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها امکانات فراهم است و تنها مشکل مربی داریم، امیدواریم با همکاری روسای شهرستانها این مشکل نیز برطرف شود و شاهد رشد این ورزش جذاب باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار