مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان با تاکید بر اینکه عرف جامعه ایران اسلامی با جوامع دیگر متفاوت است، ادامه داد: ایران یک کشور شهیدپرور است و افراد زیادی برای حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۵۰۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 10 October 2017
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان گفت: باید راه‌های تبیین حجاب و عفاف جوانان را به حفظ ارزش‌ها علاقمند کند.

به گزارش مهر، طاهره دوروزی در هشتمین همایش استانی حجاب و عفاف در همدان با بیان اینکه حجاب و عفاف مقوله جدیدی نیست اما باید نگاه جدید و نوینی بر آن صورت گیرد، گفت: رفتار و عملکرد برخی مسئولان باعث شده حجاب و عفاف مفهوم خود را پیدا نکند.

وی با بیان اینکه باید راه‌های تدوین و تبیین اسلام و کلمه حجاب و عفاف را برای جوانان پیدا و به آنها معرفی کرد، گفت: باید راه‌های تبیین حجاب و عفاف جوانان را به حفظ ارزش‌ها علاقمند کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان با تاکید بر اینکه عرف جامعه ایران اسلامی با جوامع دیگر متفاوت است، ادامه داد: ایران یک کشور شهیدپرور است و افراد زیادی برای حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه باید به حرمت خون شهدا در حفظ ارزش‌های اسلامی کوشا بود، گفت: حفظ حجاب مختص بانوان نیست بلکه آقایان نیز باید حجاب و عفاف را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال گسترش ارزش‌های اسلامی و دشمن به دنبال مبارزه با آن است، گفت: انقلاب اسلامی همواره به دنبال حفظ ارزش‌های اسلامی و دشمن به دنبال ترویج ضد ارزش‌ها است.

سردار بخشعلی کامرانی صالح بابیان اینکه دشمن تلاش خود را در راستای نابود کردن ارزش‌های اسلامی را به کار گرفته است، گفت: امروز باید از شبکه‌های مجازی در راستای گسترش و حفظ‌ ارزش‌های اسلامی استفاده کرد.

وی بابیان اینکه طبق آمار به دست آمده در حوزه فضای مجازی بیش از ۵۰ درصد آسیب‌ها و تهدیدها مربوط به موضوع‌های ضداخلاقی و ضد ارزش‌ها است، گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به ارزش‌ها، باورها و اعتقادات دینی است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۶ هزار سایت به دنبال ضربه زدن به ارزش‌ها و باورهای دینی بودند که شناسایی شدند.

وی با اشاره به شناسایی ۸۰۰ ماهواره و کانال ضد ارزشی در همدان، اظهار داشت: تاکید بر استفاده نکردن از فضای مجازی راهکار مناسبی نیست بلکه باید نحوه استفاده صحیح از این فضا آموزش داده شود.

سردار کامرانی صالح فضای مجازی را شمشیری دولبه دانست که اگر به درستی از آن استفاده نشود ضربه های سختی وارد خواهد کرد و گفت: امروزه در شبکه‌های مجازی نحوه ساخت مواد مخدر صنعتی آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی و ماهواره آموزش داده شود به برگزاری بیش از یک‌هزار جلسه آموزش استفاده از فضای مجازی در مدارس، مساجد، اشاره کرد و گفت: ۸۵ درصد جرائم فضای مجازی توسط پلیس کشف می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز با بیان اینکه باید از ظرفیت فضای مجازی در راستای حل مشکلات اقتصادی  و فرهنگی استفاده کرد، گفت: باید از این ظرفیت در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف استفاده کرد.

وهب مختاران گفت: باید به جای نگاه نفع‌گرایانه به فضای مجازی نگاه واقع‌بینانه به آن داشت و جوانان را به سمت بهره‌وری از این ظرفیت سوق داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار