قائم مقام رئیس دانشگاه و معاون امور اجتماعی همچنین میزان اعتبارات دریافتی همدان را ۱۳۴ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد:‌ تهران ۱۰۸ میلیارد تومان و اصفهان ۱۲۴ میلیارد تومان جذب کرده اند.
کد خبر: ۵۰۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 09 October 2017
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال اعتبارات بخش بهداشت و درمان همدان ۳۴۰ میلیارد تومان است.

به گزارش مهر، رشید حیدری‌مقدم در آیین تودیع و معارفه معاونان دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص تحولات دانشگاه در عرصه بودجه و امور مالی گفت: ‌اول مهر ماه سال ۹۲ این دانشگاه را با ۲۴۳ میلیارد تومان کسری در همه بخش‌ها تحویل گرفتم که با اصلاحات فرایندهای هزینه‌ای دانشگاه توانستیم با حذف چک ۱.۵ میلیارد تومان به دانشگاه بازگردانیم.

وی اظهار داشت: با تدابیر در نظر گرفته شده ‌نظم و انضباط در ۴۸ واحد مستقل دانشگاه برقرار است و به طور دائم موارد رصد می‌شود.

حیدری‌مقدم با اشاره به اینکه کمیته تخصیص مغز متفکر دانشگاه است، گفت: سال ۹۱ کل اعتبار بهداشت و درمان ۲۵۰ میلیارد تومان بود که این بودجه در نیمه دوم سال ۹۲ به ۳۳۷ میلیارد تومان رسید.

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: امسال نیز این اعتبار را به ۳۴۰ میلیارد تومان رسانده‌ایم که از رشد ۳ برابر برخوردار شده است.

وی به اعتبارات بخش آموزش دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اشاره کرد و افزود:‌ ۱۲۶ میلیارد تومان اعتبار این بخش است و هیچ دانشگاهی در سطح کشور همپای همدان نیست.

قائم مقام رئیس دانشگاه و معاون امور اجتماعی همچنین میزان اعتبارات دریافتی همدان را ۱۳۴ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد:‌ تهران ۱۰۸ میلیارد تومان و اصفهان ۱۲۴ میلیارد تومان جذب کرده اند.

رشید حیدری‌مقدم عنوان کرد:‌ ۶۳۱ پروژه در استان همدان در حال اجرا است و ۳۷۳ هزار مترمربع به فضای فیزیکی دانشگاه اضافه شده است.

وی به افتتاح ۱۵۲ طرح در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود:‌ با افتتاح بسیاری از طرح‌ها تجهیزات پزشکی خوب و به روزی برای خدمت رسانی به شهروندان آماده شده است.

وی از طراحی و استفاده از نرم‌افزار سامانه مدیریت حامل‌های انرژی توسط مدیران و کارکنان خبر داد و افزود: با طراحی این نرم افزار ۲.۵ میلیارد تومان در بخش‌های آب، برق و گاز کاهش هزینه صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار