تیم فوتسال موسسه اعتباری کوثر استان همدان توانست با برتری بر تیم ساتا در فینال فوتسال مسابقات جام شهدای وزارت دفاع، به مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات جام شهدای وزارت دفاع به مناسبت هفته دفاع مقدس دست یابد.
کد خبر: ۵۰۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 08 October 2017
تیم فوتسال موسسه اعتباری کوثر استان همدان توانست با برتری بر تیم ساتا در فینال، به مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات جام شهدای وزارت دفاع به مناسبت هفته دفاع مقدس دست یابد.

به گزارش تابناک همدان، دیدار پایانی این رقابت‌ها پنجم مهرماه، با حضور مدیران تیم‌های نهادهای شرکت‌کننده و مدیران ارشد وزارت دفاع در استان برگزار گردید.

بازی دو تیم در یک رقابت حساس و پرهیجان در سالن انصار شهر همدان در وقت قانونی با نتیجه سه بر یک با پیروزی تیم قدرتمند موسسه اعتباری کوثر استان همدان به‌پایان رسید. و توانست قهرمان این دوره از مسابقات گردد.

جام قهرمانی از سوی مسئولان برگزاری مسابقات طی مراسمی به کاپیتان تیم موسسه اعتباری کوثر اهدا شد.

تیم موسسه اعتباری کوثر در این مسابقات در شش بازی، توانست حریفان خود را شکست دهد و به قهرمانی دست یابد.

شایان‌ذکر است که در این دوره از مسابقات که باهدف گرامی داشت ۸ سال دوران دفاع مقدس و نقش برجسته نیروهای مسلح در این دوران با حضور دوازده تیم، موسسه اعتباری کوثر، اداره بازنشستگان نیروهای مسلح الف و ب، ساتا، کانون‌های بازنشستگی، شرکت بیمه کوثر و فروشگاه اتکا طی یک هفته برگزار شد.





اسامی اعضای تیم موسسه اعتباری کوثر در این دوره از مسابقات به شرح ذیل می‌باشد:
بازیکنان:

۱_مهدی هاشمی طاهر
۲_مجتبی محققی
۳_سهیل طالبی
۴_محمد صالح نعمتی
۵_حسین سلطانی
6_میلاد محققی
7_محسن لطفی
8_وحید بشیری
9_مهدی رفیعی
10_محسن شمخانی
سرمربی: مهدی هاشمی طاهر

داوران: محمود کشاورزو مهدی ربانی


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار