مسیر این همایش پیاده روی از سوی هیئت ورزش های همگانی استان همدان از میدان قائم تا تپه عباس آباد طراحی شده بود و با وجود سردی هوا با استقبال خوبی از سوی مردم شهر همدان مواجه شد.
کد خبر: ۵۰۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 07 October 2017
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی عاشورائیان، گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی صبح جمعه در همدان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی عاشوراییان گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور اقشار مختلف مردم شهر همدان و مسئولان کشوری و استانی صبح جمعه در شهر همدان برگزار شد.

مسیر این همایش پیاده روی از سوی هیئت ورزش های همگانی استان همدان از میدان قائم تا تپه عباس آباد طراحی شده بود و با وجود سردی هوا با استقبال خوبی از سوی مردم شهر همدان مواجه شد.

در این همایش امیر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، بخشعلی کامرانی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی استان، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی حضور داشتند.

در ایستگاه پایانی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی عاشورائیان با پخش نماهنگی از رشادت های شهید حسین همدانی، یاد این سردار بزرگ سپاه اسلام گرامی داشته شد.

همچنین از افراد شرکت کننده در این همایش به قید قرعه با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

این همایش یازدهمین همایش بزرگ پیاده روی در استان همدان بود که به صورت مستقیم از شبکه 3 سیما و برنامه صبح و نشاط به صورت مستقیم بر روی آنتن می رفت.

پیاده روی ضامن سلامت فردی و خانوادگی

در پایان این همایش رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با قدردانی از نیروی انتظامی استان همدان، مسئولان اجرایی استان و خیرین ورزش‌دوست برای حمایت از برگزاری این همایش اظهار داشت: تاکنون یازده همایش پیاده‌روی استان همدان به‌صورت مستقیم از شبکه 3روی آنتن رفته که می‌توان ازاین اتفاق درمعرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های همدان در ابعاد مختلف بهره لازم را برد.

سبزواری افزود: حضور افراد در چنین همایش هایی به ویژه به صورت خانوادگی علاوه بر ضمانت سلامت فردی سلامت روحی خانواده را نیز در پی خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار