الهی تبار افزود باکمک هیئت ورزش های همگانی در تلاش هستیم تا ورزش را در دستگاه‌های دولتی و در بین کارکنان و کارمندان نهادینه کنیم.
کد خبر: ۵۰۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 07 October 2017
معاون استاندار همدان گفت: امسال ۵۰ همایش پیاده‌روی در استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمد‌ابراهیم الهی‌تبار در همایش بزرگ پیاده روی عاشورائیان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نامگذاری هفته ای به نام نیروی انتظامی به آن معناست که مردم و مسئولین قدردان زحمات بی وقفه  نیروی  انتظامی در طول سال باشند.

وی عنوان کرد: به یمن برکت نیروهای نظامی و انتظامی ایران به جزیره امن منطقه تبدیل شده که بی تردید مرهون تلاش‌هایی است که در بیرون مرزها، نقاط مرزی و در درون کشور اتفاق می‌افتد.

الهی تبار افزود: نیروی انتظامی با فعالیت گسترده خود در مرزها، در بحث مواد مخدر، قاچاق کالا، امنیت شهرها و جاده ها نقش مهمی در ایجاد امنیت و آسایش در ایران اسلامی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ورزش همگانی در استان همدان پرداخت و تصریح کرد: استان همدان از جمله استان هایی است که برای همگانی کردن ورزش برنامه دارد.

الهی تبار افزود باکمک هیئت ورزش های همگانی در تلاش هستیم تا ورزش را در دستگاه‌های دولتی و در بین کارکنان و کارمندان نهادینه کنیم.

وی را اشاره به این که امسال 50 همایش پیاده روی در استان برگزار می‌شود عنوان کرد: تا کنون 35 همایش بر گزار شده و 15 همایش دیگر تا پایان سال برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار