ترکمانه با بیان اینکه شعار جشن عاطفه ها «مهر در انتظار همدلی» است، گفت: مدیران آموزش و پرورش دغدغه مند هستند و باید در سالهای آینده تعامل شهرستانها با کمیته امداد بیشتر شود.
کد خبر: ۵۰۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 06 October 2017
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از جمع‌آوری یک میلیارد و ۱۵۰ تومان کمک نقدی و غیرنقدی در مرحله اول برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان همدان طی سال جاری خبرداد.

به گزارش مهر، پیمان ترکمانه با بیان اینکه امسال مرحله اول جشن عاطفه ها ۲۳و ۲۴ شهریورماه برگزار شد و ۱۹ مهرماه نیز مرحله دوم برگزار خواهد شد، گفت: مجموع کمک های مردم به جشن عاطفه ها در سال قبل یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی بود.

وی با بیان اینکه کمک های غیر نقدی مطابق با نیازهای دانش آموزان است، عنوان کرد: قبل از سال تحصیلی ملزومات دانش آموزان تهیه و در اختیارشان قرار می گیرد که در صورت افزایش مشارکت خدمات رسانی بیشتر خواهد شد.

ترکمانه با بیان اینکه رونق این جشن باعث می شود اولیا به کودکانی که تحت پوشش نیستند نیز کمک کنند، یادآور شد: در مرحله اول یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک در استان همدان جمع آوری شد که معادل مبلغ سال قبل بود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه در مساجد و معابر، پایگاه هایی برای دریافت کمک های مردمی برقرار شد، عنوان کرد: در مرحله دوم نیز یک هزار و ۲۶۰ پایگاه در مدارس برپا خواهد شد.

وی جمعیت تحت پوشش این طرح را ۲۰ هزار دانش آموز و ۳ هزار دانشجو عنوان کرد و افزود: برای بهبود فرآیند دریافت کمک ها، ۲۰۰ هزار پاکت در بین مدارس توزیع خواهد شد و ارقام دریافت شده در جشن عاطفه ها پس از ثبت و ضبط در اختیار مدارس قرار می گیرد.

ترکمانه با بیان اینکه شعار جشن عاطفه ها «مهر در انتظار همدلی» است، گفت: مدیران آموزش و پرورش دغدغه مند هستند و باید در سالهای آینده تعامل شهرستانها با کمیته امداد بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری جشن عاطفه ها نگاهی به میزان کمک ها وجود دارد اما در مجموع ارقامی که در جشن پرداخت می شود در مقابل خدمات ارائه شده، قابل توجه نیست، عنوان کرد: کمک به فقرا باید از سنین پایین نهادینه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: تلاش برای توسعه این فرهنگ ناب اسلامی و انسانی اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار