عصر امروز با حضور دکتر درویشی معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار صورت گرفت
عصر امروز با حضور دکتر درویشی معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار، نوروزی معاون مدیرکل و ريیس اداره آموزش و پرورش چابهار و تنی چند از مقامات محلی مدرسه شش کلاسه شهدای گمنام در منطقه گلشهر چابهار افتتاح گردید.
کد خبر: ۴۹۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 24 September 2017
 افتتاح مدرسه شش کلاسه در چابهار/چابهار همچنان دارای پایین ترین سرانه آموزشی کشور
به گزارش خبرنگار تابناک در این مراسم، نوروزی معاون مدیرکل و رییس اداره آموزش و پرورش چابهار ضمن بیان اینکه سرانه فضای آموزش در کشور 5.43 متر مربع به ازای هر دانش‌آموز می‌باشد، در حالیکه این سرانه در استان سیستان و بلوچستان 3.11 متر مربع و در چابهار ۱.۸ مترمربع می‌باشد، گفت همه تلاش مجموعه آموزش و پرورش همراستایی توانمندی های دولت و خیرین مدرسه ساز برای ارتقای سرانه آموزشی به 2.5 متر مربع در آینده ای نزدیک است.

همچنین در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار به رشد جمعیت جوان در استان اشاره کرد و با تاکید بر لزوم برنامه ریزی منسجم در جهت ارتقای فضای آموزشی، از مجمع خیرین مدرسه ساز استان به جهت مشارکت در این طرح تقدیر نمود.

دکتر رویشی سپس در یکی از کلاس های درس حاضر شد و در فضایی صمیمی با دانش آموزان گفتگو کرد و از نزدیک پای صحبت های آنها نشست.

فرماندار چابهار همچنین به رسم یادبود، عبارت "توانا بود هر که دانا بود، ز دانش دل پیر برنا بود" را پای تخته نوشت.

به گزارش تابناک مدرسه شهدای گمنام در منطقه پرتراکم گلشهر و در مجاورت طرح مسکن مهر با سرمایه ای حدود 800 میلیون تومان و با مشارکت خیرمدرسه ساز و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس طی یک سال و در زمینی به وسعت 2300 متر مربع طی یک سال ساخته، تجهیز و به بهره برداری رسید.

در این مراسم علاوه بر مقامات محلی، خیرین مدرسه ساز، علمای دینی و مردم، نمایندگانی از سپاه چابهار و پتروشیمی مکران که امسال در تهیه لوازم التحریر اقشار مناطق محروم در قالب مسئولیت اجتماعی ایفای نقش نمودند، حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
کشور ثروتمند..... بیداد !!!!!!!
پاسخ ها
رستم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
حرفی از مادر عروس.مدرسه رو ببین. عین هلوووو ساختن. اگر اون دوست جونت و باند و اطرافیانش می ذاشتن ایران نفس داشت می کشید با نفت 140 دلاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار