رحمان سجادی با بیان اینکه در سالتحصیلی جدید تعداد دانش‌آموزان اسدآبادی ٣٠٠ نفر افزایش داشته است، تصریح کرد: بیش از ٩ درصد از دانش‌آموزان اسدآبادی را دانش‌آموزان مدارس غیرانتفاعی تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۹۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 20 September 2017
فرماندار شهرستان اسدآباد از وجود 172 کلاس چند پایه در همدان خبر داد و گفت: بیشترین کلاس‌های چند پایه استان همدان در شهرستان اسدآباد است.

به گزارش ایسنا، حسین افشاری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر در کل استان همدان ١٧٢ کلاس چند پایه در سامانه به ثبت رسیده که بیشترین این کلاس‌های مربوط به شهرستان اسدآباد است.

وی افزود: علت اصلی تشکیل کلاس‌های چند پایه به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش‌آموزان در یک پایه تحصیلی بوده و معمولا حد نصاب تعداد دانش‌آموزان برای رسمیت یافتن کلاس‌های درس را در هر پایه نظام آموزشی تعیین و ابلاغ می‌کند که با روند رو به افزایش مهاجرت از روستاها به شهرها زمینه تشکیل کلاس‌های چند پایه فراهم می‌آید.

افشاری با اشاره به کسب رتبه ۶ آموزشی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در بین ١٩ ناحیه آموزش و پرورش، شهرستان اسدآباد امسال از رتبه ١٧ به رتبه ۶ ارتقاء یافته که این امر حاکی از تلاش آموزش و پرورش این شهرستان دارد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اسدآباد در بحث پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی نیز جزء رتبه‌های برتر بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: تا کنون ١۶ هزار و ٣٠٠ دانش‌آموز اسدآبادی در سامانه سناد ثبت‌نام کرده‌اند که با احتساب دانش‌آموزان بزرگسال این آمار به ١٧ هزار و ٣٠٠ نفر ارتقاء خواهد داشت.

رحمان سجادی با بیان اینکه در سالتحصیلی جدید تعداد دانش‌آموزان اسدآبادی ٣٠٠ نفر افزایش داشته است، تصریح کرد: بیش از ٩ درصد از دانش‌آموزان اسدآبادی را دانش‌آموزان مدارس غیرانتفاعی تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه برای سالتحصیلی جدید ٧٠ میلیون تومان تجهیزات در مدارس محروم مناطق چهاردولی و کلیایی توزیع شده است، اضافه کرد: در سالتحصیلی جدید شهرستان اسدآباد دارای ١۴٠٠ نیروی فرهنگی خواهد بود.

سجادی یادآور شد: امسال در شهرستان اسدآباد ٨٢ نفر بازنشسته خواهند شد و یا در نیمه دوم بازنشسته می‌شوند که بازنشستگی ۴٢ نفر از این بازنشستگان در نیمه دوم سال است.

وی با اشاره به اردوهای راهیان‌نور نیز گفت: بر اساس سهمیه اعلام شده شهرستان، در ١۶ مهرماه یک هزار نفر از دانش‌آموزان اسدآبادی به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشوراعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار