فرماندار رزن با بیان اینکه تمام طرح های حوزه راه این شهرستان فعال هستند گفت: 83 کیلومتر بزرگراه در رزن وجود دارد که 48 کیلومتر از ان تا قبل از دولت یازدهم و مابقی در چهار سال گذشته احداث شده است.
کد خبر: ۴۹۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹ 18 September 2017
فرماندار رزن گفت: اعتبار پیش بینی شدن برای مناطق محروم این شهرستان در سالجاری 3.5 برابر افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا؛ فتحعلی حسینی در کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن افزود: اعتبارات مناطق محروم شهرستان رزن در سالجاری به 98 میلیارد ریال رسید در حالیکه سال گذشته این اعتبار 29 میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: 310 میلیارد ریال اعتبار امسال برای رزن پیش بینی شده است که در 2 ماه گذشته با پیگیری های صورت گرفته این اعتبار با 20 میلیارد ریال افزایش به 331 میلیارد و 370 میلیون ریال رسید.

فرماندار رزن درباره تخصیص اعتبار حوزه های مختلف گفت: اعتبارات نفت گاز 38 درصد، اعتبارات استانی 25 درصد و اعتبارات متوازن نیز 25درصد تخصیص داشته است.

حسینی از تخصیص 29 درصدی اعتبارات این شهرستان در بودجه سالجاری خبرداد و افزود: اعتبارات تمامی طرح های رزن مبادله شده است.

حسینی اضافه کرد: بیش از 68 میلیارد ریال اعتبار این شهرستان از منابع استانی، 98 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و گاز تامین شده و 141میلیارد و 360 میلیون ریال آن مربوط به اعتبارات متوازن است.

وی یاداوری کرد: سال گذشته 180 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان رزن اختصاص یافت که امسال این رقم با افزایش 46 درصدی مواجه شد.

به گزارش ایرنا وی اظهار کرد: بیشترین تخصیص اعتبارات برای طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی خواهد بود.

فرماندار رزن با بیان اینکه تمام طرح های حوزه راه این شهرستان فعال هستند گفت: 83 کیلومتر بزرگراه در رزن وجود دارد که 48 کیلومتر از ان تا قبل از دولت یازدهم و مابقی در چهار سال گذشته احداث شده است.

حسینی افزود: عملیات اجرایی قطعه 2 کنارگذر شهر رزن به صورت چهار خطه آغاز شده و این طرح به طول 5.5 کیلومتر با اعتباری افزون بر 97 میلیارد ریال احداث می شود.

وی اضافه کرد: قطعه نخست کنارگذر شهر رزن با اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال با65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی روکش محور آوج به ماهنیان به طول 10 کیلومتر با اعتباری افزون بر 13 میلیارد ریال به پایان رسیده است.

فرماندار رزن یادآور شد: بهسازی و آسفالت راه روستایی ناکین - کرفس به طول چهار کیلومتر با اعتبار 8 میلیارد و 300 میلیون ریال در حال اجرا است.

حسینی ادامه داد: در بودجه سالجاری 8.5 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر رزن احداث خواهد شد و مابقی نیز طبق برنامه زمانبندی در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اعلام کرد: در بودجه سالجاری 250 میلیون ریال اعتبار برای انجام مطالعه اولیه فاضلاب شهر قروه درجزین و بیش از 2 میلیارد ریال برای اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی شهرستان رزن پیش بینی شده است.

اعتبار پیش بینی شده برای استان همدان در سالجاری حدود 2 هزار و 900 میلیارد ریال است که شامل یک هزار و 100 میلیارد ریال اعتبارات تملک سرمایه ای، 778 میلیارد ریال شاخص های توسعه ای، 660 میلیارد ریال از محل سه درصد درآمد نفت و گاز، 250 میلیارد ریال طرح های همسطح استانی و 150 میلیارد ریال موضوع 27 صدم درآمد ماحصل از مالیات و ارزش افزوده است.

همچنین یک هزار و 362 میلیارد ریال برای حقوق و مزایایی کارکنان این استان در سالجاری پیش بینی شده است.

شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار