حجت الاسلام برقراری ادامه داد: استکبار و رژیم صهیونیستی به دنبال این بودند که با تحمیل کردن گروهک تروریستی داعش در منطقه امنیت، اقتدار، استقلال و نفوذ ایران را به چالش بکشند، اما موفق نشدند و امروز داعش رو به اضمحلال است.
کد خبر: ۴۹۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 16 September 2017
امام جمعه ملایر گفت: آمریکا ایران را نسبت به عمل نکردن به تعهد در خصوص برجام متهم می کند و از طرفی خود برجام را قبول ندارد لذا ایران باید مراقب بازی های سیاسی آمریکا باشد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهربا بیان اینکه باید جلوی زیاده خواهی آمریکا گرفته شود افزود: ترامپ برجام را که یک توافق بین المللی است، کوچک می شمارد و می خواهد به برجام عمل نشود.

وی بیان کرد: دشمن اجازه نمی دهد برجام به معنای واقعی در عرصه بین المللی اجرا شود و در این زمینه ایران باید موضع انقلابی و مقتدرانه داشته باشد و نگذارد کاخ سفید عرض اندام کند.

حجت الاسلام برقراری به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام و تجلیل رهبری از شخصیت آیت الله شاهرودی اشاره کرد و افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب این مجمع باید انقلابی فکر و عمل کند و انقلابی بماند و در عین مصلحت سنجی تفکر انقلابی را رعایت کند.

وی با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار، اقدام ظالمانه ارتش این کشور را محکوم کرد و گفت: سازمان های مدعی حقوق بشر همچنان در مواجهه با این فاجعه خواب هستند و از مسلمانان دادخواهی نمی کنند.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه دست آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت این فاجعه است بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی چون به اهداف خود نرسیده و درآستانه فروپاشی است، دست به کشتار مسلمانان زده است.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: استکبار و رژیم صهیونیستی به دنبال این بودند که با تحمیل کردن گروهک تروریستی داعش در منطقه امنیت، اقتدار، استقلال و نفوذ ایران را به چالش بکشند، اما موفق نشدند و امروز داعش رو به اضمحلال است.

وی تجزیه اقلیم کردستان عراق را بازی جدید رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: رژیم صهیونیستی چون نتوانسته با داعش اهداف خود را پیش ببرد، به دنبال تجزیه اقلیم کردستان عراق است، مساله ای که با تحقق آن فاجعه بزرگی در منطقه رخ می دهد، در حالیکه عراق، ایران و ترکیه هم با آن مخالف هستند.

حجت الاسلام برقراری همچنین با تبریک روز مباهله، آن را روز عظمت برای اهل بیت(ع) و روز فضیلت مقام و منزلت امیرالمومنین(ع) دانست و اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران به مثابه مباهله با دشمنان بود که ملت ایران با نثار خون شهیدان بزرگی در این جنگ پیروز شدند.

وی به 25 ذی الحجه و جایگاه ویژه خانواده در اسلام اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با مواد مخدر، شبکه های ماهواره ای و آیین های جشن و سرور آلوده به گناه بنیان خانواده های ما را مورد هدف قرار داده که نهادهای فرهنگی و مسئولان باید مراقب بنیان مستحکم خانواده باشند.

امام جمعه ملایر با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره مبل و منبت در این شهرستان برپایی این جشنواره را منشاء تحولی عظیم در حوزه صنعت مبل و منبت ملایر برشمرد.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: با توجه به اینکه مبل و منبت ثبت ملی شده، اما این صنعت هیچگونه آرم، نشانه و یا مدرکی به نام ملایر ندارد که ضرورت دارد مسئولان و انجمن مبل ملایر نسبت به این امر اقدام کنند تا نشان مبل و منبت ملایر در هیچ جای دنیا مصادره نشود.

نماز سیاسی عبادی جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار