بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان شامگاه پنجشنبه با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در شهرستان نهاوند به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۹۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 16 September 2017
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان شامگاه پنجشنبه با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در شهرستان نهاوند به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام رای هیات داوران در بخش گریم از 'ملیکا گل میرزایی' طراح گریم نمایش 'آئین دایره زدایی از یک دایره گچ مانده قفقازی' و در بخش موسیقی صحنه از 'حسین درویشی'،'محمد نیکو منش' و 'فرزاد ظاهری'برای موسیقی این نمایش ازشهرستان تویسرکان تقدیر شد.

در بخش طراحی لباس نیز از 'مرجان مهرمنش' برای طراحی لباس نمایش 'اعترافاتی در باره زنان' از همدان تقدیر شد.

در این جشنواره در بخش طراحی صحنه، لوح تقدیر به محمدرضا زهاب طراح صحنه نمایش' روبان های مشکی را از دور قاب عکس بردار' از همدان و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به 'پگاه شمس' طراح نمایش 'مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی' از نهاوند تعلق گرفت.

در بخش کار گروهی هیات داوران لوح تقدیر را به کار گروهی بازیگران نمایش ' آئین دایره زدایی از یک در گچ مانده قفقازی' از شهرستان تویسرکان اهدا کردند.

هیات داوران به دلیل روان بودن، صداقت و صمیمانه بودن بازی بازیگران کودک و نوجوان و تشویق آنها از 'زهرا سلگی' و 'عطیه کریمی' بازیگران نمایش 'دریا زدگی' از نهاوند و 'مهشید صارمی' بازیگر نمایش'پیچک در چشم انداز ایوان' از شهرستان ملایر تجلیل کرد.

همچنین در بخش انتخاب بازیگر زن لوح تقدیر برای بازی در نمایش 'آکبث' از همدان به 'مانا پور اسد' از همدان و 'طیبه طالبی قانع' برای بازی در نمایش 'برف زمین را گرم می کند' اهدا شد.

هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و لوح تقدیر رتبه نخست بازیگری زن را به صورت مشترک به' نفیسه صالحی' و 'باران عرفانی' برای بازی در نمایش 'اعترافاتی در باره زنان' از همدان اهدا کرد همچنین لوح تقدیر رتبه دوم بازیگری زن به 'فروزان حسینی' برای بازی در نمایش 'نقش پیچک در چشم انداز ایوان' از تویسرکان و لوح تقدیر رتبه سوم این بخش به 'زینب دارایی' برای بازی در نمایش 'مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی 'از نهاوند اهدا شد.

هیات داوران در بخش انتخاب بازیگر مرد نیز لوح تقدیر رتبه دوم بازیگری مرد را به صورت مشترک به 'زهیر کزازی' برای بازی در نمایش'نقش پیچک در چشم انداز ایوان' از ملایر و 'مصطفی قربانی' بازیگر نمایش' برف زمین را گرم می کند' از شهرستان بهار اهدا کرد همچنین لوح تقدیر رتبه سوم بازیگری مرد به 'مسعود رضی' برای بازی در نمایش های 'دریا زدگی' و 'مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی' از نهاوند اعطا شد.

در بخش کارگردانی نیز لوح تقدیر به 'کیان مرادی' و 'مسعود رضی' کارگردان نمایش 'دریا زدگی' اهدا شد.

همچنین رتبه اول کارگردانی به 'سجاد طهماسبی' کارگردان نمایش 'آئین دایره زدایی از یک در گچ مانده قفقازی' از شهرستان تویسرکان، رتبه دوم کارگردانی به 'مزدک مهیمنی' کارگردان نمایش 'اعترافاتی درباره زنان' از همدان و رتبه سوم کارگردانی به 'اتابک مهراد' کارگردان نمایش 'مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی' تعلق گرفت.

هیات داوران در بخش نویسندگی رتبه اول متن را به 'سجاد طهاسبی' نویسنده نمایش 'آیین دایره زدایی از یک گچ مانده قفقازی' از شهرستان تویسرکان، رتبه دوم متن را به 'روح الله صالحی' نویسنده نمایش 'اکبث' از همدان و 'اتابک مهراد' نویسنده نمایش 'مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی' از نهاوند و رتبه سوم متن را به ' مهدی شادمانی روشن' نویسنده نمایش 'روبان های مشکی رو از گوشه قاب عکس بردار' از شهرستان همدان اهدا کرد.

هیات داوران با توجه به جمع امتیازات 2 نمایش 'آئین دایره زدایی از یک گچ مانده قفقازی' از شهرستان تویسرکان به نویسندگی و کارگردانی 'سجاد طهاسبی' و نمایش 'اعترافاتی درباره زنان' به نویسندگی 'محمدامیر یاراحمدی' و کارگردانی 'مزدک مهیمنی' از همدان را بدون اولویت برای شرکت در جشنواره بین المللی فجر به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرد.

همچنین در بخش بروشور جشنواره لوح تقدیر برای بروشور نمایش 'مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی' از نهاوند به 'محمد رضا صفی' و 'پویان شهبازی' اهدا شد.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان از 20 تا 23 شهریور ماه در شهرستان نهاوند برگزار شد.

در این جشنواره 9 اثر از 21 اثر برای نمایش صحنه ای پذیرفته شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار