نهمین نمایشگاه تخصصی «خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرومحرکه» در همدان از تاریخ 21 تا 24 شهریورماه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 11 September 2017
نهمین نمایشگاه تخصصی «خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرومحرکه» در همدان از تاریخ 21 تا 24 شهریورماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نهمین نمایشگاه تخصصی«خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتور سیکلت و نیرو محرکه» از تاریخ 21 تا 24 شهریورماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

این دوره از نمایشگاه خودرو با حضور شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

نهمین نمایشگاه تخصصی«خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرومحرکه» در فضایی افزون بر 5 هزار متر مربع و در سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه و فضای باز نمایشگاه برپا می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های خودرو سازی از جمله ایران خودرو، مدیران خودرو، گروه خودرو سازی بهمن، آین دیزل پایا و ... شرکت می‌کنند.

توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان قطعات یدکی خودرو از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کرمان، مازندران، زنجان و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

بخشی از نمایشگاه به نمایش خودرو‌های قدیمی و کلاسیک اختصاص داده شده و این خودرو‌ها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

علاقمندان به بازدید از نهمین نمایشگاه تخصصی«خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرومحرکه» می‌تواند از تاریخ 21 تا 24 شهریورماه از ساعت 15 تا 21 به محل نمایشگاه بین‌المللی همدان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار