فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به جنگ نرم دشمن و فعالیت‌های دشمنان نظام در قالب ابزارهای تهاجم فرهنگی تصریح کرد: جوانان ما باید در برابر این تهاجم دشمن بیمه شوند و راه آن نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس برای نسل امروز است.
کد خبر: ۴۹۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 12 September 2017
فرماندار ملایر با بيان اينكه همه دستگاه‌ها باید در زمینه برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس پای کار باشند، گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به یک قشر خاص نیست.

به گزارش فارس، عبدالعظیم رضایی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و یک‌هزار و 100 شهید والامقام شهرستان ملایر اظهار کرد: آزادی، امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون مطهر شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی به اشاره به برنامه‌های دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته از 31 شهریورماه گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای یادآوری و بازنگری رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به جنگ نرم دشمن و فعالیت‌های دشمنان نظام در قالب ابزارهای تهاجم فرهنگی تصریح کرد: جوانان ما باید در برابر این تهاجم دشمن بیمه شوند و راه آن نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس برای نسل امروز است.

وی گفت: دشمنان از همه سرمایه‌های خود برای انحراف ذهن جوانان و انحطاط فکری نسل امروز بهره گرفته‌اند که نیاز است مسئولان فرهنگی با نشر فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال ارزش‌های آن دوران اقدامات و برنامه‌ریزی مطلوبی را برای نسل جوان داشته باشند.

رضایی زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و فداکاری را از مهمترین وظایف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان باید به صورت مطلوب برگزار شود گفت: همه دستگاه‌ها باید در این زمینه پای کار باشند چراکه هفته دفاع مقدس متعلق به یک قشر خاص نیست و همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها در برابر دشمن پای کار بودند.

فرماندار ملایر تاکید کرد: با برنامه‌ریزی منسجم‌ ستاد‌های فرعی در سطح بخش‌ها و شهر‌های شهرستان با ریاست بخشداران و اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشکیل شود.

 وی با اشاره به همزمانی برنامه‌های دفاع مقدس با بازگشایی مدارس و ماه محرم این هفته تصریح کرد: این هفته فرصت مناسبی برای ترویج روحیه جهادی، ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

رضایی با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با شعار «من انقلابی‌ام» در کشور اجرا می‌شود گفت: نیاز است از خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جانبازان در برنامه‌های مختلف استفاده شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز از اجرای 200 برنامه مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با توجه به شعار محوری «من انقلابی‌ام» و شعار سال برنامه‌ریزی شده است.

محسن احمدوند از برگزاری یادواره یک‌هزار و 100 شهید ملایر همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و اقشار مختلف مردم همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب  در مدارس برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، دیدار با امام ‌جمعه ملایر، غباررویی گلزار شهدا و سرکشی به خانواده شهدا و‌ جانبازان از جمله برنامه‌های این هفته در ملایر است.

وی برگزاری گفتمان‌های مختلف در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، برگزاری، نمایشگاه‌‌های هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسات تبیین شعار این هفته در مدارس، دانشگاه‌‌ها و‌حوزه‌‌های علمیه و... را نیز از دیگر این هفته در ملایر دانست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، تشکل‌های مردمی، سمن‌ها، رسانه‌ها و هنرمندان برای تبیین بیشتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار