نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌‌ها و شاخص‌‌های ملایر در زمینه فرش، صنایع دستی، مروار بافی، کشمش و انگور ملایر، مبل و‌ منبت و غیره اظهار داشت: علی‌رغم همه تنگ‌ناها، مشکلات و تحریم‌ها روحیه کار جمعی، تعامل و همکاری در شهرستان ملایر فراهم است و اتفاقات خوبی در حال شکل گرفتن است.
کد خبر: ۴۹۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 12 September 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبت ملی مبل و منبت ملایر فرصتی استثنایی برای رونق اقتصادی و اشتغال این شهرستان است، گفت: ملایر باید به برند صنایع‌دستی در حوزه‌‌های متعدد تبدیل شود.

به گزارش تسنیم؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در جشن مردمی نخستین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر در شهر جوکار اظهار داشت: جوکار اولین شهری است که هنر منبت از 25 سال پیش در آن آغاز شده و امروز،حدود 200 کارگاه مبل و‌ منبت در این شهر فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه شهر جوکار توانمندی‌ها و قابلیت‌های ویژه و بالقوه‌ای دارد، گفت: همه مسئولان شهرستان باید تلاش کنند که ظرفیت‌‌های بالقوه این شهر به بالفعل تبدیل شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌‌ها و شاخص‌‌های ملایر در زمینه فرش، صنایع دستی، مروار بافی، کشمش و انگور ملایر، مبل و‌ منبت و غیره اظهار داشت: علی‌رغم همه تنگ‌ناها، مشکلات و تحریم‌ها روحیه کار جمعی ، تعامل و همکاری در شهرستان ملایر فراهم است و اتفاقات خوبی در حال شکل گرفتن است.

وی با تاکید بر اینکه سفر وزیر بهداشت و درمان سفری پر برکتی برای ملایر بوده و حدود 40 میلیارد تومان اعتبار در راستای تعمیر و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های ملایر به این شهر اختصاص یافته است، گفت: ثبت ملی مبل و‌ منبت ملایر نیز از جمله اتفاقات مثبت بوده و در ادامه اتفاقات و اقدامات مطلوب دیگری نیز در حال انجام است که بزودی به ثمر می‌رسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عید بزرگ ولایت و امامت و اکمال دین افزود: به‌کوری چشم دشمنان اسلام مدل حکومت کشور اسلامی ایران با رهبریت جامع شرایط مقام‌معظم رهبری مانند حکومت امیرالمونین علی(ع) است.

آزادیخواه با اشاره به حوادث اخیر، کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرد و خواستار اتحاد همه مسلمانان جهان در راستای نجات این ملت مظلوم و تلاش و‌ پیگیری مسئولان روابط خارجی کشورمان در این زمینه شد.

وی با تاکید بر اینکه انسانیت مرز و بوم نمی‌شناسد و اسلام منظورش این است که همه تلاش کنند و هر کس باید وظیفه خود را انجام دهد تا جامعه رونق بگیرد، گفت: معرفی شهر ملی مبل و‌ منبت ملایر حاصل چندین سال تلاش همه جانبه مسئولان شهرستان، نمایندگان ،صنعت‌گران و هنرمندان و همه اقشار مردم ملایر است و ضروریست امروز از این فرصت در راستای شناساندن هنر منبت ملایر به دنیا، رونق اقتصادی شهرستان و رشد، توسعه ، تولید و ایجاد اشتغال در ملایر بهترین استفاده را داشته باشیم.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم نخستین جشنواره مبل و‌ منبت ملایر از 15 لغایت 24 شهریور ماه به مدت 10 شب برگزار می‌شود و پذیرای علاقه‌مندان و مسافران از سراسر ایران اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار