دبیر هیات قایقرانی همدان گفت: مریم امیدی پارسا تجربه حضور در پیکارهای قایقرانی قهرمانی جوانان آسیا در 2 سال گذشته را نیز کسب کرده است و دوره گذشته موفق به کسب مدال نقره شده بود.
کد خبر: ۴۹۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 12 September 2017
مریم امیدی پارسا، قایقران همدانی در رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا کارنامه درخشانی را به ثبت رساند و موفق شد در این دوره از پیکارها 2 نشان طلا و یک نقره را کسب کند.

به گزارش ایرنا، در این رقابت ها که به مدت یک هفته به میزبانی شهر پاتایا کشور تایلند برگزار شد، عصر شنبه با درخشش قایقران همدانی به پایان رسید.

در این پیکارها نمایندگان کشورمان پنج مدال طلا، 2 نقره و 1 برنز کسب کردند که سهم مریم امیدی پارسا بانوی قایقران همدانی بیش از سایر ملی پوشان بود.

تیم روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی به همراه مریم امیدی پارسا از همدان در رقابت فینال با عبور از حریفان خود بر سکوی نخست ایستاد.

تیم چهارنفره تک پاروی سبک وزن بانوان کشورمان که مریم امیدی پارسا را در ترکیب داشت، موفق به کسب مدال نقره شدند.

مریم امیدی ‌پارسا قایقران موفق استان همدان در روز نخست این رقابت ها نیز به همراه نازنین رحمانی در روئینگ دونفره جفت پاروی سبک وزن به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافته بود.

دبیر هیات قایقرانی همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مریم امیدی پارسا تجربه حضور در پیکارهای قایقرانی قهرمانی جوانان آسیا در 2 سال گذشته را نیز کسب کرده است و دوره گذشته موفق به کسب مدال نقره شده بود.

مهدی صمدی افزود: این قایقران در این دوره از رقابت ها بهترین قایقران تیم ملی کشورمان بود و بیشترین مدال را به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: امیدی پارسا امسال با تلاش بیشتر توانست ضمن ارتقا جایگاه خود به مدال ارزشمند طلا دست یابد.

همدان دارای 40 قایقران در رشته روئینگ است و قایقرانان استان در این ماده سابقه کسب مدال های رنگارنگ آسیایی را دارند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار