حسینی با ذکر اینکه توسعه راها از عوامل موثر در کاهش سوانح جاده ای است افزود: 39 نقطه حادثه خیز در رزن شناسایی و اصلاح شده است.
کد خبر: ۴۹۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 10 September 2017
فرماندار رزن گفت: 40 درصد بزرگراه های این شهرستان از سال 92 تاکنون تکمیل و بهره برداری شده است.

به گزارش ایرنا؛ فتحعلی حسینی افزود: این شهرستان هم اینک از 81 کیلومتر بزرگراه برخوردار است که 48 کیلومتر آن پیش از دولت یازدهم و 33 کیلومتر آن در چهار سال گذشته احداث شده است.

وی بیان کرد: هم اینک کنار گذر شهر رزن و راهرو(کریدور) شمالی استان مهمترین طرح های شهرستان رزن هستند که بهره برداری از آنها نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی و توسعه اقتصادی این شهرستان دارد.

وی اضافه کرد: روند پیشرفت در قطعه نخست کنارگذر رزن به طول سه کیلومتر مطلوب بوده و دهه فجر امسال این قطعه بهره برداری می شود.

فرماندار رزن گفت: عملیات اجرایی قطعه دوم به طول 5.5 کیلومتر از مرداد ماه آغاز شده و مجموع طرح تا 2 سال آینده زیر بار ترافیک می رود.

حسینی با ذکر اینکه توسعه راها از عوامل موثر در کاهش سوانح جاده ای است افزود: 39 نقطه حادثه خیز در رزن شناسایی و اصلاح شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت راهرو(کریدور) شمال استان نیز بیان کرد: بخشی از آن در شهرستان رزن قرار دارد و هم اینک مسیر رزن - دمق با تلاش پیمانکاران در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: ساماندهی، جدول گذاری، زیرسازی و رفوش 10 روستا رزن که در مسیر راهرو(کریدور) شمال استان قرار دارد در دست اقدام است.

فرماندار رزن یادآوری کرد: عملیات اجرایی راهرو(کریدور) شمالی استان همدان از سال 89 آغاز شده و تاکنون حدود 43 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایرنا حسینی اضافه کرد: راهرو شمال استان 80 کیلومتر طول دارد که تاکنون 22 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

وی بیان کرد: تاکنون برای اجرای این طرح 220 میلیارد ریال هزینه شده و در صورت اختصاص اعتبار مورد نیاز تا سال آینده بهره برداری می شود.

شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.

اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار