سرپرست شهرداری اسدآباد توجه به بافت فرسوده را از ضرورت‌های برنامه‌‌ريزی شهری دانست و عنوان کرد: بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر اسدآباد، راهبردی به سوی دستيابی به ابعاد کالبدی توسعه پايدار شهری است.
کد خبر: ۴۹۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 10 September 2017
سرپرست شهرداری اسدآباد گفت: برای تكميل فاز اول جاده سلامت به يك ميليارد تومان اعتبار نياز است.

به گزارش ایسنا، احمدعلی رضایی با بیان اینکه تا کنون 350 ميليون تومان اعتبار در راستای طرح جاده سلامت شهر اسدآباد هزينه شده است، افزود: جاده سلامت در سه فاز به طول 4 كيلومتر درنظر گرفته شده كه با تكميل آن يكی از زيباترين پروژه‌هاي عمرانی شهرداری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در طرح جاده سلامت پيست دوچرخه‌سواری، محل استقرار اسكان مسافر در فصل گرما، نصب تجهيزات ورزشی، فضای سبز مفرح، پاركينگ، ايجاد جايگاه برای مراسمات ملی مذهبی در كنار قبور مطهر شهدای گمنام و ... پيش‌بينی شده است.

سرپرست شهرداری اسدآباد توجه به بافت فرسوده را از ضرورت‌های برنامه‌‌ريزی شهری دانست و عنوان کرد: بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر اسدآباد، راهبردی به سوی دستيابی به ابعاد کالبدی توسعه پايدار شهری است.

وی ميزان وسعت بافت فرسوده را در اسدآباد 212 هكتار اعلام كرد و یادآور شد: بافت‌های فرسوده شهري شامل محدوده‌های مسكونی، خدماتی و تاريخی هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: اعطای وام‌های کم‌بهره، تخفيف ويژه عوارض نوسازی و اعطای امتيازهای ويژه برای سرمايه‌گذاری واحدهای تجاری بخشی از سياست‌ها و راهکارهای شهرداری اسدآباد برای نوسازی بافت‌های فرسوده اين شهر است.

وی از ايجاد مركز معاينه فنی برای خودروهای سبک خبر داد و گفت: با توجه به نياز اساسی شهرستان به مركز معاينه فنی خودروهای سبک، برای رفاه حال مردم، شهرداری اسدآباد با همكاری شورای اسلامی مجوز ايجاد مركز معاينه فنی را اخذ کرده كه انتظار می‌رود امسال اسدآباد نيز از مركز معاينه فنی خودروهای سبک بهره‌مند شود.

رضایی همچنین از ايجاد ايستگاه دوم آتش‌نشانی شهر اسدآباد خبر داد و بيان کرد: برای اشرافيت و پوشش بيشتر محدوده شهری و روستایی ايستگاه دوم آتش‌نشانی ضمن تأمين اعتبار در حال عقد قرارداد با پيمانکار است.

وی در ادامه از رشد 5 درصدی بودجه شهرداری اسدآباد در سالجاری خبر داد و گفت: با توجه به شرايط اقتصادی كشور تلاش مجموعه دوستان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بر آن شد تا بودجه سالجاری به صورت واقعی بسته شود به همين علت بودجه شهرداری اسدآباد در سال 96 روی عدد 15 ميليارد تومان بسته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار