رضایی با تاکید بر اینکه موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی و اصالت شهر جوکار قابلیت اثرگذاری در راستای تجارت و رونق اقتصادی مبل و‌ منبت شهرستان و این ‌منطقه را خواهد داشت گفت: برای اینکه این رخداد مهم فرصتی در زمینه رشد و توسعه صنعت مبل و‌ منبت ملایر باشد باید کار‌ها را با برنامه، هدف و با انگیزه به پیش ببریم.
کد خبر: ۴۹۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 10 September 2017
فرماندار ملایر با بیان اینکه ملایر با اجرای موفق طرح کرامت به‌عنوان الگوی مبارزه با اعتیاد معرفی می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم با آگاهی دادن به مردم با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی به خوبی و آگاهانه مبارزه کنیم.

به گزارش تسنیم، عبدالعظیم رضایی در جشن مردمی نخستین جشنواره‌ ملی مبل و ‌منبت ملایر اظهار داشت: ثبت ملی صنعت مبل و‌ منبت ملایر هم ازجهت اقتصادی و هم از لحاظ اهمیت دادن به هنر دست و صنایع دستی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری جشنواره مبل و ‌منبت علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین مردم تاثیر به‌سزایی در معرفی فعالیت‌‌ها و ظرفیت‌های شهرستان و معرفی توانمندی‌های ملایر به اقصی نقاط کشور دارد تصریح کرد: امروز مردم ایران می‌دانند اگر بخواهند بهترین و با کیفیت‌ترین مبل کشور را تهیه کنند باید به شهرستان ملایر سفر کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی و اصالت شهر جوکار قابلیت اثرگذاری در راستای تجارت و رونق اقتصادی مبل و‌ منبت شهرستان و این ‌منطقه را خواهد داشت گفت: برای اینکه این رخداد مهم فرصتی در زمینه رشد و توسعه صنعت مبل و‌ منبت ملایر باشد باید کار‌ها را با برنامه، هدف و با انگیزه به پیش ببریم.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه امروز مشتری مداری و کیفیت دو اصل مهم‌ و اساسی در زمینه رقابت با بازار‌های جهانی است تصریح کرد: اگر کالا‌ها و‌ محصولات ارائه شده دارای کیفیت بالایی باشد قطعا آن کار تقویت می شود.

وی با بیان اینکه رشد، توسعه و رونق صنعت مبل و ‌منبت ملایر نیازمند یک عزم جدی و تلاش همه‌ جانبه مسئولان، انجمن مبل و منبت، مشارکت مردم‌ و بانک‌هاست افزود: یکی از آسیب‌هایی که این هنر را تهدید می‌کند،کار‌های انجام شده با دستگاه‌های NC و CNC است که بصورت ماشینی طرح‌هایی روی چوب ایجاد می‌کند و ممکن است تاثیر منفی روی این کار داشته باشد گفت: تنها راه مقابله با این مشکل معرفی با کیفیت این هنر دستی توسط هنرمندان است.

رضایی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌ها و اقدامات دولت کاهش آسیب‌های اجتماعی است گفت: یکی از اقدامات اساسی در زمینه کاهش آسیب ‌های اجتماعی ایجاد اشتغال است.

فرماندار ملایر پایلوت بودن ملایر به عنوان یکی از دو شهرستان سطح کشور در زمینه طرح کرامت در راستای مبارزه با اعتیاد و آلودگی‌هایی که در این زمینه ‌وجود دارد بیان ‌کرد: بسیاری از آسیب‌ها و ‌گرفتاری‌های امروز جامعه شامل طلاق، سرقت و مسایل اجتماعی و غیره علت اصلی آن معضل خانمان سوز اعتیاد است.

وی با اشاره به اینکه واسطه‌ها و توزیع‌کنندگان به عنوان سفیران مرگ بوده که با آینده جامعه ما بازی می‌کنند و جوانان ما را به سوی نابودی سوق می‌دهند افزود: همه آحاد مردم‌ و ‌مسئولان باید تلاش کنیم با آگاهی دادن به مردم با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی به خوبی و آگاهانه مبارزه کنیم.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه عید واقعی زمانی است که همه مردم در آسایش و آرامش باشند گفت: همه ما باید با اهتمام و جدیت و مبارزه همه جانبه در راستای اجرای موفق طرح کرامت و رهایی جوانان و همشهریان ملایری از شر این معضل اجتماعی و الگویی بهینه در زمینه مبارزه با مواد ‌مخدر در کشور باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار