نماینده مردم ملایر در مجلس
کاظمی با اشاره به اینکه در سفر وزیر بهداشت به ملایر مجوز راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی شهرستان نیز گرفته شده و تجهیزات این مرکز نیز خریداری شده است گفت: هم‌اکنون نیازمند جراح قلب برای راه‌اندازی این مرکز هستیم که با حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان در حال پیگیری است.
کد خبر: ۴۹۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 09 September 2017
نماینده مردم‌ ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه‌آهن اساس رونق و ‌توسعه هر منطقه است گفت: راه‌آهن ملایر به ‌کرمانشاه به پیمانکار واگذار شده و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم، محمد کاظمی در جمع مردم روستای کمازان از توابع شهرستان ملایر با اشاره به اینکه راه‌اندازی راه‌آهن ملایر به مشهد در حال پیگیری است اظهار داشت: مهمترین خواسته ما راه‌اندازی راه‌آهن همدان -ملایر بوده که علاوه بر تسهیل سفر مسافران تهران به کربلا  توجیه اقتصادی بالایی برای منطقه و شهرستان دارد.

وی با تاکید بر اینکه راه‌آهن اساس توسعه و رونق هر منطقه است تصریح کرد: با توجه به تکمیل راه‌آهن همدان-ملایر به سمت کرمانشاه و نهایتا به سمت کربلا سرمایه‌گذاری در این شهرستان و حمل و‌ نقل کالا و محصولات از طریق خط‌ آهن به اقصی نقاط کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی سفر وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی را سفری پربرکت برای شهرستان دانست و افزود: حدود 40 میلیارد تومان در زمینه تکمیل کلیه بیمارستان‌‌های شهرستان، تامین نیاز‌های پزشکان و تعمیر و تجهیز مراکز درمانی و‌ خانه‌های بهداشت روستایی و تجهیز اتاق‌های عمل، آی‌سی‌یو و غیره به شهرستان اختصاص یافته است.

کاظمی با اشاره به اینکه در سفر وزیر بهداشت به ملایر مجوز راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی شهرستان نیز گرفته شده و تجهیزات این مرکز نیز خریداری شده است گفت: هم‌اکنون نیازمند جراح قلب برای راه‌اندازی این مرکز هستیم که با حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان در حال پیگیری است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه در شهرستان ‌ملایر آموزش دانشجوی پزشکی نداشتیم گفت: از برکات دیگر سفر وزیر بهداشت به ملایر گرفتن مجوز راه‌اندازی دانشکده پیراپزشکی بوده و مکان این مرکز نیز توسط دانشگاه آزاد واحد ملایر اختصاص یافته و به‌زودی در این مرکز پذیرش دانشجوی پیراپزشکی و پرستاری و‌ در آینده نزدیک دانشجوی پزشکی را داریم.

نماینده مردم‌ ملایر با اشاره به ثبت ملی مبل و ‌منبت ایران برای ملایر اظهار داشت: با توجه به اینکه شعار امسال نیز تولید و اشتغال است امیدواریم ثبت ملی منبت ملایر حرکتی در راستای رونق صنعت مبل و ‌منبت این شهر و ایجاد تولید و اشتغال پایدار در ملایر شود.

کاظمی به حمایت دولت از واحد‌های تولیدی و صنعتی کشور به برطرف کردن مشکلات کارخانه ذوب آهن آلیاژی ملایر در سه فاز اشاره کرد و افزود: فاز اول این واحد آلیاژی راه‌اندازی شده و فاز دوم ‌نیز در چشمه علی محمد در حال راه‌اندازی است و فاز سوم ‌که اساسی‌ترین فاز این کارخانه و‌تولید کننده فولاد است نیز به‌زودی به چرخه تولید باز می‌گردد.

وی به اقدامات و پیگیری نمایندگان شهرستان در بحث راه‌های مواصلاتی ملایر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی جاده ترانزیتی ملایر - بروجرد در دست اقدام بوده و 4 خطه شدن جاده حادثه‌خیز آورزمان - ملایر به سمت نهاوند تصویب و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار