‍ کاظمی نماینده ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به دنیا ثابت شده است که آمریکا به تعهدات خود در قبال ایران پایبند نیست، نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزرا مصالح و منافع کشور را مدنظر قرار دادند.
کد خبر: ۴۸۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 27 August 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به دنیا ثابت شده است که آمریکا به تعهدات خود در قبال ایران پایبند نیست، نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزرا مصالح و منافع کشور را مدنظر قرار دادند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ محمد کاظمی با اشاره به اینکه امروز کشور ایران  در عرصه بین‌الملل حرف برای گفتن زیاد دارد، اظهار کرد: بزرگترین سرمایه‌گذاری کشور در بخش گاز با شرکت توتال فرانسه انجام شده و قوه قضاییه و‌ مجلس بررسی کردند و این قرارداد هیچ‌ مشکلی ندارد.

وی بیان کرد: با روی کارآمدن یک فرد بی‌خرد و غیر عاقل برای ریاست جمهوری آمریکا و‌ تلاش‌‌های کشور عربستان برای همراهی او در راستای منزوی کردن ایران اسلامی با توجه به این شرایط و ناامنی‌های منطقه حضور بیش از 140 هئیت عالی رتبه در مراسم تحلیف رییس جمهور نشان از این امر دارد که کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است.

کاظمی با بیان اینکه‌ ما از این اقتدار و امنیت باید در راستای رفع مشکلات ملت استفاده کنیم‌، تصریح کرد: امروز ما به دنیا ثابت کرده‌ایم که به تعهداتمان پایبند هستیم و حرف برای گفتن داریم و این استکبار جهانی و در راس آنها آمریکاست که به تعهداتش پایبند نیست.

نماینده ملایرتاکید کرد: امروز ایران اسلامی ثابت کرده که اهل تعامل با دنیاست و ما تعامل با دنیا را پذیرفتیم و در جهان حرف برای گفتن داریم.

امروز به دنیا ثابت شده آمریکا به تعهدات خود در قبال ایران پایبند نیست

وی با تاکید براینکه همه نمایندگان مردم از هر جریان و‌ گروه‌های سیاسی در دادن رای اعتماد به وزرا مصالح و منافع کشور را مدنظر قراردادند و در جهت تامین نظر رئیس جمهور تلاش کردند، افزود: انتظار ما این است که مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی ملایر استعدادهایشان را در زمینه انجام وظیفه شکوفا کنند و به دنبال راهکار برای رفع مشکلات مردم باشند .

کاظمی افتتاح بیش از 185 طرح تولیدی، عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری 34 میلیارد تومان را نوید بخش دانستد و افزود: علی‌رغم همه مشکلات و‌ موانع پیش‌رو دولت و نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمت رسانی بهینه به مردم است و افتتاح این تعداد طرح در یک شهر کوچک مثل ملایر قابل تقدیر است‌.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار