معاون استاندار و فرماندار شهرستان ملایر در جمع اعضاي شوراي اداري شهرستان گفت :در هفته دولت امسال، 185 پروژه با اعتباري بالغ بر 34 ميليارد و 600 ميليون تومان در شهرستان افتتاح و 24 پروژه به ارزش 24 ميليارد و 600 ميليون تومان کلنگ زني مي‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 27 August 2017
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ملایر در جمع اعضاي شوراي اداري شهرستان گفت :در هفته دولت امسال، 185 پروژه با اعتباري بالغ بر 34 ميليارد و 600 ميليون تومان در شهرستان افتتاح و 24 پروژه به ارزش 24 ميليارد و 600 ميليون تومان کلنگ زني مي‌شود.

به گزارشتابناک همدان از ملایر: عبدالعظيم رضايي در نشست شوراي اداري شهرستان ملاير با اشاره به برنامه‌هاي هفته دولت در اين شهرستان گفت: در اين هفته 185 پروژه به مبلغ 34 ميليارد و 600 ميليون تومان افتتاحيه خواهيم داشت.

وي اظهار کرد: در اين هفته 24 پروژه به ارزش ريالي 24 ميليارد و 600 ميليون تومان کلنگ زني مي‌شود.
رضایی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري افزود: پس از انتخابات در يک فضاي خوب و با همدلي بين همه مسئولين نظام برقرار بود و مراسم تحليف و تنفيذ بااقتدار برگزار شد.

وي تصریح کرد: با فعاليت دولت دوازدهم  و با بسترهاي فراهم‌شده کشور در حال جهش و پيشرفت است.

فرماندار ملایر عنوان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتي و توليد و اشتغال از اولويت‌هاي رئيس‌جمهوري است، امروز انتظار جامعه اين است که يک شتاب جدي در بين مسئولين به وجود بيايد.

وی تاکید کرد: مسئولين بايد از حال عادي و اداري خارج شوند و متأسفانه برخي مديران روحيه جهادي و مسئوليت‌پذيري را ندارند و همه بايد تکليف خود را مشخص کنند که اگر توانايي انجام کار و همسويي باسياست‌هاي دولت را ندارند بايد تکليف خود را مشخص کنند.

وی خاطر نشان کرد: بايستي از شخص محوري و چارچوب اداري خارج شد، نيازمند برنامه هست و مديران بايد بر اساس برنامه‌ها حرکت کنند و اگر مديري براي مجموعه خودش نقشه راه اجرايي نداشته باشد اشکال اساسي دارد.

وي در ادامه گفت: برخي از مديران با پيگيري‌ها از استان و درخواست‌هاي مردم کارها را پيگيري مي‌کنند و درحالي‌که بايد با تلاش و تحرک بيشتر داشته باشيم و هفته دولت بهترين زمان براي نشان دادن تحرکات دولت است.

فرماندار ملایر برخی مدیران روحیه جهادی و مسولیت پذیری را ندارند.



رضايي بیان کرد:نباید حضورمسولین در بین مردم کم رنگ باشد زیرا حضور مسئولين در بين مردم اميد بخش است و بسياري از مطالبات را از زبان مردم مي‌توانيم دريافت کنيم.

وي تاکید کرد: توليد و اشتغال، فعاليت‌هاي فرهنگي  و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي مهم‌ترين اولويت‌هاي شهرستان است و هر منطقه‌اي استعداد خاص خود را داشته و شهرستان ملاير با پيگيري‌ها انجام‌شده توسط مسئولين توانست عنوان شهر ملي مبل و منبت را کسب کند.

فرماندار ملاير گفت: جشنواره مبل و منبت از 15 تا 24 شهريورماه برگزار شده و همه مسئولين بايد براي بهتر برگزار شدن اين جشنواره پاي‌کار بيايند.

وي ادامه داد:اين جشنواره بهترين فرصت براي نشان دادن ظرفيت‌هاي شهرستان است که با هماهنگي‌هاي انجام‌شده از مديرکل بازرگاني صداوسيما مجوز پخش 9 هزار ثانيه آگهي و تبليغات با محوري ت جشنواره مبل و منبت گرفته شود.

رضايي اظهار داشت: اين تبليغات با رايزني‌هاي انجام‌شده به‌صورت رايگان در اختيار شهرستان گذاشته‌شده است و بهترين فرصت براي تبليغ ميراث فرهنگي، صنایه دستی و گردشگری شهرستان ملایر است.

وي اظهار امیدواری کرد و گفت: پس از اجراي اين طرح کرامت نقاط آلوده شهرستان، محل‌هاي توزيع  و خرده‌فروشان شناسايي‌شده است و ميزان کشفيات مواد مخدر رشد چشمگيري داشته است.

رضايي به اقدامات انجام‌شده در راستاي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي اشاره کرد و افزود:از زمان آغاز به کار بنياد صيانت از خانواده آمار طلاق در شهرستان 27 درصد کاهش داشته است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار