دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از استقبال بی‌نظیر و مهمان‌نوازی مردم همدان در سفر دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شهر قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۸۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 26 August 2017
دفتر دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام  در پيامي  از استقبال و مهمان نوازي  مردم  همدان  قدرداني كرد. 

به گزارش دفتر خبرگزاري تابناك در استان همدان، در اين  پیام ضمن قدردانی از استقبال گرم مردم با ایمان و شهيد پرور  همدان آمده است: «همدان، خطه اي با تمدن ديرسال، و مردمي برخوردار از پشتوانه هاي عظيم ديني و فرهنگي است كه در مقاطع گوناگون، در صحنه هاي پرشكوه انقلاب اسلامي  و دفاع مقدس و در ظل هدايت و زعامت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، به اسلام و انقلاب اسلامي اداي دين كرده است».

متن کامل پیام دفتر دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام   به  اين شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مردم مؤمن، انقلابي و شهيد‌پرور همدان با استقبال گرم خود در سفر دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصويري باشكوه از ميثاق با آرمان هاي شهدا را رقم زدند و عظمت و اقتدار مردمي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نمايان ساختند.

همدان، خطه اي با تمدن ديرسال و مردمي برخوردار از پشتوانه هاي عظيم ديني و فرهنگي است كه در مقاطع كوناگون و با حضور فداكارانه در صحنه هاي پرشكوه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس درظل هدايت و زعامت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، حضرت آيت الله خامنه اي به  اسلام و انقلاب اسلامي اداي دين كرده اند.

همدان در سایه‌سار الوند سربلند، همواره چهره هايي غيور، دلاور، نوراني و با معنويت را پرورده است كه سردار شهيد همداني، مرحوم سركارخانم حديدچي دباغ، شهيد مقصودي، شهيد شهبازي، شهيد صوفي ،شهید قهاری و هشت هزار شهيد والامقام ديگر از آن جمله بوده و خورشيد عالمتاب ايثار و شهادتشان، روشنایی‌بخش دیدگان نسل جوان  امروزانقلاب و آيندگان است.

بر خود فرض می‌دانیم از همراهی و همدلی صمیمانه و استقبال گرم و مهمان نوازي  اقشار مختلف مردم در اين سفر به ويژه نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه همدان، حضرت آيت الله محمدي، روحانیت معظم، استاندار محترم، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی،  فرمانده محترم سپاه همدان، قاطبه مسؤولان استان ، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و ديگر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی، صمیمانه  تشکر و قدرداني  کنیم.

از خداوند بزرگ، توفیق خدمت خالصانه و روزافزون به مردم قدرشناس و تلاشگر همدان را خواستاريم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار