ظرفیت جهاد دانشگاهی را در توسعه فرهنگ گردشگری نباید نادیده گرفت
کد خبر: ۴۸۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 23 August 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: با توجه به فعال بودن جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، امیدواریم در راستای توسعه فرهنگ گردشگری در استان بتوانیم از ظرفیت‌های این نهاد استفاده کنیم.

به گزارش ایکنا، محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان امروز ۱ شهریورماه در چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی جهاد دانشگاهی، به میزبانی استان همدان ضمن گرامیداشت روز ابوعلی سینا تصریح کرد: امروز روز همدان است،همدان از جمله سکونت‌گاه‌های شهری است که از ابتدای تمدن بشری ساخته شده و همچنان پابرجاست.

الهی تبار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: در استان همدان یک حرکت هم‌افزایی انجام شد که طلایه دار این حرکت برای رفع معضلات اجتماعی استان نماینده ولی فقیه در استان بودند که با را‌ه اندازی مرکز مشاوره در دفتر خود گامی در کاهش طلاق در استان بود که امسال آمار طلاق ۶  درصد کاهش داشته است.

وی با تشکر از فعالیت جهاد دانشگاهی در زمینه مشاوره قبل از ازدواج ابراز کرد: یکی از تلاش های استان همدان در رفع مشکلات اجتماعی راه اندازی این مرکز به دست جهاد دانشگاهی بوده،که امیدواریم این اقدام به سایر استان های کشور برای برداشتن گامی در جهت کاهش معضلات اجتماعی انتقال یابد؛ همچنین ما انتظار هم‌افزایی بیشتری را با این نهاد داریم.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای ۱۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی است، اعلام کرد: با توجه به فعال بودن جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، امیدواریم در راستای توسعه فرهنگ گردشگری در استان بتوانیم از ظرفیت‌های این نهاد استفاده کنیم.

وی با اشاره به دیدار دو روز قبل خود با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در وصف چهره‌های شاخص استان فرمودند « من در حیرتم از این آب و خاک که چنین بزرگانی را در این خطه پرورش داده است».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار