فرماندار ملایر با اشاره به مسئولیت و سختی کار خبرنگاران اظهار امیدواری کرد و گفت: خبرنگاران مقام،منزلت،شان و جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و وظیفه ما است که قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
کد خبر: ۴۷۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 16 August 2017
‍ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در ضیافت شام تجلیل از خبرنگاران شهرستان ملایر
خبرنگاران مقام، منزلت و جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و وظیفه ما است که قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
 
به گزارشتابناک همدان ازملایر؛ عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در ضیافت شام تجلیل از خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و شهدای خبرنگار درود می فرستیم.

وی عنوان کرد: خبرنگاران همیشه در عرصه های مختلف جامعه و در کنار مردم و مسئولین حضور فعال دارند و زحمات زیادی در راستای ارسال اخبار شهرستان متقبل می شوند.

رضایی گفت: خبرنگاران به عنوان رابط بین مردم و مسئولین هستند و نقش موثری را ایفا می کنند هم زبان گویای مردم در بیان مشکلات هستند و هم خدمات مسئولین را ارائه می دهند.

رضایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شوراهای شهر و روستا افزود: در روزهای پایانی دولت یازدهم و پایان کار شوراهای اسلامی شهرها و روستاها هستیم و برای همگی آنها ارزوی توفیق داریم.

وی تصریح کرد: قطعا این دوره شوراها باید نقاط ضعفی را که در دوره های قبل وجود داشت با بهره گیری از تجریبات جمعی و گذشته برطرف و به مطالبات واقعی مردم بتوانند پاسخ دهند.

وی مطرح کرد: تبلیغات انتخابی ریاست جمهوری  متفاوت با دوره های گذشته بود و در روزهای گذشته مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری برگزار شد که این مراسمات در جمهوری اسلامی هم به لحاظ کمی و هم کیفیی بی نظیر بود.

رضایی با اشاره به حضور نمایندگان بیش از 100 کشور جهان در این مراسم خاطر نشان کرد: این مراسم ها به خصوص درانظار کشورهای خارجی و تحلیل گران دیگر کشورها بسیار ارزشمند بود. 

وی در ادامه گفت: این مراسم بسیار دلگرم کننده و امید بخش بود و همه مسئولین کشوری همه با هم همراه و همدل برای باز کردن افق های خدمت به مردم بودند.

وی عنوان کرد: دولت یازدهم چهار سال با مسائل و آوار برداری های گذشته درگیر بود که نتیجه سیاستهای گذشته بود و الان شرایط برای تو سعه همه جانبه کشور فراهم است.

وی تاکید کرد: همه مردم انتظار دارند که دولت دوازدهم خدمات شایسته تری برای مردم داشته باشد و در شهرستان هم همه هم و غم مسئولین این است که به این حضور پرشور و مطالبات مردمی پاسخگو باشند.

فرماندار ملایر با اشاره به مسئولیت و سختی کار خبرنگاران اظهار امیدواری کرد و گفت: خبرنگاران مقام،منزلت،شان و جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و وظیفه ما است که قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی گفت: شهرستان ملایر یک فرهنگ اصیل و عمیق در آن حاکم است که یکی از نمودهای این فرهنگ فعالیت های صادقانه و همدلانه اهالی فرهنگ و رسانه است که همیشه زبانزد است و امانت داران خوبی نیز هستند.

وی پرسشگری و نقادی را مورد نیاز جامعه خبرنگاران دانست و ضمن استقبال از این مهم بیان داشت: انتظار داریم که در آینده خبرنگاران فعالانه تر عمل کنند و زبان گویای مردم باشند و با رعایت صداقت و امانت داری فعال تر از گذشته باشند تا عیوب و نقایص در جامعه کمتر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار