پس از مذاکره و پیگیری نمایندگان مردم ملایر با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ماههای گذشته و اخذ اعتبارات و تجهیزات مختلف و ضروری حوزه بهداشت و درمان ملایر، یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در محل بیمارستان غرضی ملایر مستقر شد‌.
کد خبر: ۴۷۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 16 August 2017
پس از مذاکره و پیگیری نمایندگان مردم ملایر با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ماههای گذشته و اخذ اعتبارات و تجهیزات مختلف و ضروری حوزه بهداشت و درمان ملایر، یک  دستگاه  سی تی اسکن ۱۶ اسلایس به  ارزش ۲۵  میلیارد ریال در محل بیمارستان غرضی ملایر مستقر شد‌.

به گزارشتابناک همدان از ملایر؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هفته دولت امسال مرکز سی تی اسکن بیمارستان غرضی ملایر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
حجت الاسلام احد آزادی خواه بیان کرد کرد: سال گذشته با پیگیری های نمایندگان ملایر و موافقت رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، مجوز سی تی اسکن و همچنین انبار دارویی بیمارستان غرضی ملایر اخذ شد که بسیار مورد نیاز مردم ملایر و شهرهای همجوار بود.

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت وزیر بهداشت و درمان به ملایر گفت: اقدامات رئیس بیمارستان غرضی و تیم درمانی آن به طور کامل مردمی و رضایت بخش است و ازین بابت بیمارستان دکتر غرضی ملایر یک مرکز بی حاشیه درمانی است.


‍ دستگاه سی تی اسکن وارد بیمارستان غرضی ملایر شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار