رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر به دلیل بررسی خیانت منافقین و ترور 17 هزار شهید در کشور به‌ویژه شهداء دولت باید با مشارکت مردم هرچه با شکوه و آبرومندانه برگزار شود.
کد خبر: ۴۷۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 15 August 2017
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات همدان گفت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ۲۵ نقطه از استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمد‌حسن فاضلیان با اشاره به برگزاری ‌مراسم هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر همدان اظهار داشت: این 2 شهید بزرگوار ذوب در انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، خدمت به محرومان و مستضعفان بودند.

وی افزود: رفتار شهیدان رجایی و باهنر در حوزه‌های یاد شده سرمشقی است تا کارگزاران نظام در انجام فرامین ولی‌فقیه زمان، در خدمت به مردم و محرومان و در قول و عمل به سیره شهیدان رجائی و باهنر رفتار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر به دلیل بررسی خیانت منافقین و ترور 17 هزار شهید در کشور به‌ویژه  شهداء دولت باید با مشارکت مردم هرچه با شکوه و آبرومندانه برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه مراسم شهدای دولت همزمان با هشتم شهریور در 9 شهرستان استان همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با هدف تبیین دیدگاه‌های شهید رجائی و باهنر در 25 نقطه از استان در مصلاهای نماز جمعه، حلقه‌های صالحین بسیج، مساجد، هیئات مذهبی،  نشریات استان و شبکه استانی صدا وسیما انجام برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار