ترک‌نیا با اشاره به اینکه در همین رابطه 673 نفر طی 4 ماهه اخیر دستگر شده‌اند، خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری توجه جدی به آموزش‌های کلاسیک داشته‌ایم و امسال 158 جلسه و کارگاه آموزشی همگانی برای 8900 نفر فراگیر در حوزه‌های مختلف، خانواده، تهدید ماهواره و فضای مجازی، موادمخدر و ... برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 14 August 2017
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن و انهدام 11 باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری اعضای این باندها طی 4 ماه اخیر خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ملی کرامت موفق عمل کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار شعبان ترک‌نیا در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش 100 درصدی طرح‌های امنیتی، حجمی، پیشگیرانه و منطقه‌ای در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: کلیه نقاط آلوده احصا و اقدامات مقابله‌ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بحث مبارزه با موادمخدر در سطح استان همدان حرف اول را می‌زنیم، ادامه داد: کشف حدود70 کیلوگرم تریاک، کشف 4 کیلو و 374 گرم هروئین، کشف 540 گرم شیشه و کشف و ضبط 111 کیلو و 984 گرم سایر انواع موادمخدر و گراس بخشی از عملکرد ما بوده است.

ترک‌نیا با اشاره به اینکه در همین رابطه 673 نفر طی 4 ماهه اخیر دستگر شده‌اند، خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری توجه جدی به آموزش‌های کلاسیک داشته‌ایم و امسال 158 جلسه و کارگاه آموزشی همگانی برای 8900 نفر فراگیر در حوزه‌های مختلف، خانواده، تهدید ماهواره و فضای مجازی، موادمخدر و ... برگزار شد.

وی افزود: مشاوران کلانتری‌ها خوب عمل کرده و از 873 پرونده ارجاعی از سوی مقام قضایی با راهنمایی مشاوران در سطح کلانتری‌های شهر، 776 پرونده به سازش ختم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کاهش 67 درصدی تلفات فوتی در سطح شهر ملایر خبر داد و گفت: در بحث اجرای طرح‌های انضباط اجتماعی با اقدامات انجام شده مجروحان ما نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش داشته‌اند.

ترک‌نیا با بیان اینکه به طور شبانه‌روزی کلیه بوستان‌ها و پارک‌ها و محلات حاشیه‌شهر را تحت‌نظر و بازرسی داریم، افزود: در راستای اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و برخورد با مزاحمان نوامیس مردم و خودروها و موتورسیکلت‌های مزاحم اقدامات گستره‌ای انجام شد به گونه‌ای که امسال افزایش 6 درصدی توقیف موتورسیکلت متخلف، افزایش 9 درصدی اخطاریه به رانندگان متخلف و توقیف 588 دستگاه خودروی متخلف توسط پلیس راهنمایی و رانندگی ملایر صورت پذیرفت.

این مقام انتظامی به کشف 9 میلیارد تومان کالای قاچاق اشاره و اظهار کرد: به منظور تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری پلیس آگاهی و قرارگاه مبارزه با قاچاق، مقابله جدی و همه‌جانبه‌ای با کالای قاچاق را اعمال می‌دارد.

وی با بیان اینکه در کشف و ضبط قاچاق نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته‌ایم، به دستگیری 4 نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای سیم برق و کشف 30 فقره سرقت سیم برق اشاره کرد.

ترک‌نیا ادامه داد: کلاهبردار 4 میلیارد تومانی که از کشاورزان و باغدارن ملایر کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد و پرونده آن در حال طی مراحل قضایی است.

وی با بیان اینکه طی 4 ماهه اخیر 130 فقره انواع سرقت کشف شد، گفت: دستگیری 5 نفر سارق منزل و کشف 10 فقره کیف‌قاپی، کشف 19 دستگاه خودروی مسروقه و 8 دستگاه موتورسیکلت مسروقه اهم عملکرد نیروی انتظامی ملایر در سالجاری بوده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار