مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالحسین(ع) گفت: این سلسله نشست تخصصی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، ۱۱و۱۲ مردادماه در محل سازمان بسیج مداحان استان همدان و با موضوع آداب مداحی و نوکری اهل بیت (ع) با حضور استاد اکبر شیخی از تهران برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 14 August 2017
مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی آموزش مداحی طی چهار روز و با حضور آیت‌الله کمیلی خراسانی، حسن لطفی شاعر اهل بیت(ع)، اکبر شیخی و ۱۶۰ مداح درباغ موزه دفاع مقدس و سالن بسیج مداحان استان خبر داد.

به گزارش ایکنا مجتبی روشن‌روان، مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان اظهار کرد: سلسله نشست‌های تخصصی آموزش مداحی که طی چهار روز، با حضور آیت الله کمیلی خراسانی، دکتر حسن لطفی شاعر اهل بیت(ع)،استاد اکبرشیخی و ۱۶۰مداح در باغ موزه دفاع مقدس و سالن بسیج مداحان استان برگزار شد.

وی افزود:موضوع مورد بحث در هر یک از این نشست‌ها به فراخور مهمانی است که دعوت می‌شود، لذا موضوعات مختلفی را اعم از اخلاق مداحی، آداب مداحی و…در بر می‌گیرد.

مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالحسین(ع)استان اضافه کرد: این سلسله نشست تخصصی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، ۱۱و۱۲ مردادماه در محل سازمان بسیج مداحان استان همدان و با موضوع آداب مداحی و نوکری اهل بیت (ع) با حضور استاد اکبر شیخی از تهران برگزار شد.

روشن‌روان همچنین در خصوص نشست تخصصی آموزش مداحی با حضور شاعرگرانقدر اهلبیت(ع) استاد دکتر لطفی از تهران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۴ و ۵ مرداد ماه با حضور۱۰۰نفر ازمداحان برادر شهرستان همدان درمحل سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.  

وی در خصوص نشست تخصصی شعر شناسی آئینی نیز گفت : این نشست با حضور ۳۰ نفر از شعرای آئینی برادر و خواهر شهر همدان در محل سالن جلسات  باغ موزه دفاع مقدس با حضور دکتر حسن لطفی شاعر اهل بیت از تهران برگزار شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار