رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان گفت: در رده سنی زیر ۱۸ سال، سینا کلامی با اسب دلشاد و مجموع چهار خطا از مجموعه سوارکاری اکباتان در این رده بر سکوی نخست ایستاد، علی تاری نیز با اسب ماهان از مجموعه سوارکاری اکباتان با مجموع ۲۱ خطا دوم شد.
کد خبر: ۴۷۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 14 August 2017
رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان گفت: نهمین هفته رقابت‌های پرش با اسب به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور سوارکارانی از باشگاه‌های ایثار، اویسینا، اکباتان، آذرخش و پرواز برگزار شد.

به گزارش مهر؛ وحید برقعی با اشاره به برگزاری نهمین هفته رقابت‌های پرش با اسب در همدان اظهار داشت: نهمین هفته رقابت‌های پرش با اسب به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور سوارکارانی از باشگاه‌های ایثار، اویسینا، اکباتان، آذرخش و پرواز برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها در رده‌های اسب و سوار مبتدی، رده E، رده سنی زیر ۱۸ سال، رده D۱ اسب‌های زایچه ایران و c۱ بزرگسالان در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان دنبال شد.

رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در رده سنی زیر ۱۸ سال، سینا کلامی با اسب دلشاد و مجموع چهار خطا از مجموعه سوارکاری اکباتان در این رده بر سکوی نخست ایستاد، علی تاری نیز با اسب ماهان از مجموعه سوارکاری اکباتان با مجموع ۲۱ خطا دوم شد.

وی خاطرنشان کرد: رده D۱ اسب‌های زایچه ایران به‌صورت دوبخشی، میلاد غلامی با اسب سیندرلا از باشگاه اویسینا با چهار خطا و ثبت زمان ۳۹ ثانیه و ۴۸ صدم ثانیه اول شد.

برقعی با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: مهدی صمدی با اسب ژوپیتر از باشگاه اویسینا با چهار خطا و ثبت زمان ۴۲ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه دوم شد و علیرضا علیزاده با اسب تورنتو از باشگاه اویسینا با چهار خطا و ثبت زمان ۴۷ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان عنوان کرد: همچنین در رده بزرگسالان علیرضا بختیاری با اسب Zavall vdl از باشگاه اویسینا با یک خطا و ثبت زمان ۸۸ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه عنوان نخست را از آن خود کرد و علی رابطی با اسب کال می‌بیبی از باشگاه آذرخش با پنج خطا و ثبت زمان ۸۸ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه دوم شد و مهدی حمزه‌ای با اسب بای مولگا از باشگاه ایثار با هشت خطا و ثبت زمان ۸۰ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار