رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: پس از ۲۰ سال انتظار و با پیگیری های انجام شده، خانه اسکیت همدان صاحب کفپوش استاندارد شد.
کد خبر: ۴۷۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 08 August 2017
رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: پس از ۲۰ سال انتظار و با پیگیری های انجام شده، خانه اسکیت همدان صاحب کفپوش استاندارد شد.

به گزارش مهر، مهدی مجیدی با اشاره به کفپوش استاندارد خانه اسکیت اظهار داشت: پس از سال‌ها انتظار و پیگیری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان قرارداد خرید کفپوش توسط وزارت ورزش منعقد و هم‌اکنون جهت نصب در خانه اسکیت استان‌همدان است.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های ارزیابی هیئت‌ها داشتن سالن مجهز به کفپوش استاندارد است که تاکنون استان‌همدان از این مهم بی‌بهره بود.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به اهمیت کفپوش استاندارد گفت: ورزشکاران این رشته به دلیل نداشتن کفپوش مناسب نمی‌توانستند به‌طور کامل درصحنه‌های ورزشی کشوری و بین‌المللی قد علم کنند .

مجیدی گفت: هم‌اکنون با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و تأمین اعتبار مناسب با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد ریال این مهم در حال اجرا است و پس از نصب با حضور مسئولین استانی و فدراسیون افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به رشد اسکیت همدان با فراهم شدن زیرساخت لازم بیان کرد: با نصب این کفپوش قادر خواهیم بود کلیه گرایش‌های تخصصی اسکیت را در استان فعال کنیم و میزبان مسابقات کشوری باشیم.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: خانه اسکیت استان‌همدان تنها سالن استاندارد کشوری است که دارای سکوی مخصوص نشستن تماشاچی نیز است.

مجیدی با اشاره به گرایش‌های فعال این رشته در همدان گفت: تاکنون گرایش‌های اسکیت هاکی، فری استایل، سرعت و اسکیت برد در همدان فعال بوده‌اند و گرایش‌های اسکیت هنری رول بال نیز به‌زودی فعال می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۳ نفر از اعضای تیم اسکیت هاکی جمهوری اسلامی ایران از ورزشکاران همدان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار