رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار داشت: تا زمانی که افراد در این جایگاه قرار نگیرند و با سختی‌های آن دست و پنجه نرم نکنند، کسی این شغل پرمشغله، سخت و کم درآمد را لمس نمی‌کند.
کد خبر: ۴۷۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 06 August 2017
رئیس اداره ارشاد نهاوند گفت: اداره ارشاد نهاوند با همکاری انجمن سینمای جوانان و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در ایام هفته خبرنگار کرده است.

به گزارش تسنیم, محمود مصباح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه شامل 20 قطعه عکس با موضوع طبیعت و آثار تاریخی نهاوند و 40 اثر نقاشی در تکنیک‌های آب‌رنگ، رنگ‌زنی غلیظ، سایش و نقاشی نقطه‌ای کلاژ، نقاشی با افشانه، نقاشی با کامپیوتر و غیره است.

وی افزود: این نقاشی‌های در سبک‌های رئالیسم، کوبیسم، مدرنیسم و غیره و در ابعاد 50 در 70 می‌باشد که از 12 مرداد ماه و هم‌زمان با آغاز هفته خبرنگار و در راستای تجلیل از مقام شایسته خبرنگاران و اصحاب رسانه برپا شده است.

مصباح عنوان کرد: این نمایشگاه همه روزه در ایام برپایی از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 19 در محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند آماده بازدید علاقمندان و هنر دوستان است.

وی بیان کرد: حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت در کنار زیبایی‌های خاص خودش است که گاهی در جامعه ما از سختی کار خبرنگاران سخن به میان می‌آید و هرکس در حد شناخت خود از این شغل پر دردسر، پراسترس و پرتنش و نیز شغلی که گاهی با وجود سختی‌های کشنده‌اش شور و شیرینی را نیز به همراه دارد، سخن می‌گوید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار داشت: ولی تا زمانی که افراد در این جایگاه قرار نگیرند و با سختی‌های آن دست و پنجه نرم نکنند، کسی این شغل پرمشغله، سخت و کم درآمد را لمس نمی‌کند.

مصباح تصریح کرد: خبرنگاران مشکلات اجتماعی را جستجو می‌کنند، به واقعیت‌های تلخ پی می‌برند، مسائل و نیازهای جامعه را درک می‌کنند و برای انتشار آن خود را مسئول می‌دانند و چون رابط بین مردم و مسئولان هستند نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند و غفلت بورزند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران با قلم خود به جنگ کاستی‌ها، سهل‌انگاری‌ها و کمبودهای موجود در جامعه می‌روند و گاهی هم در این راه تنبیه و تحقیر می‌شوند، ولی باز دست از کار و رسالت خود برنداشته و همچنان در راستای آبادانی و اطلاع‌رسانی گام برمی‌دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: امروز ما وظیفه داریم تا در سال‌روز شهادت محمود صارمی که روز و هفته خبرنگار نامیده شده قدردان این همه مجاهدت و تلاش شبانه روزی و بی‌ادعای این عزیزان  باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار