مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تاکید کرد: به منظور فراهم آمدن خدمات بیشتر در این زمینه برای روستاییان، به متقاضیان توسعه ناوگان سمند مسافربری برای مسیرهای روستایی ۲۵ میلیون تومان وام با نرخ بهره ۴ درصدی با مدت زمان باز پرداخت ۵ ساله پرداخت می شود.
کد خبر: ۴۷۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 05 August 2017
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از پرداخت تسهیلات برای نوسازی ناوگان مسافربری روستایی در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد رودباری در کمیته حمل و نقل همدان در خصوص طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، دارندگان خودروهای سواری کرایه، ون و مینی بوس می توانند با دریافت تسهیلات نسبت به توسعه و نوسازی ناوگان خود اقدام کنند.

محمد رودباری عنوان کرد: با پرداخت این تسهیلات، به شرکت کنندگان در طرح نوسازی ناوگان مینی بوس و ون تسهیلاتی معادل ۷۰ درصد قیمت خودرو با نرخ سود ۶ درصد و مدت زمان باز پرداخت ۵ ساله کمک مالی می شود.

وی افزود: این مبلغ وام تسهیلاتی برای توسعه و اضافه کردن ناوگان جدید به بخش مسافری بین شهری با نرخ سود ۱۰ درصد و همان مدت باز پرداخت ۵ ساله نیز اعطا می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای  استان همدان تاکید کرد: به منظور فراهم آمدن خدمات بیشتر در این زمینه برای روستاییان، به متقاضیان توسعه ناوگان سمند مسافربری برای مسیرهای روستایی ۲۵ میلیون تومان وام با نرخ بهره ۴ درصدی با مدت زمان باز پرداخت ۵ ساله پرداخت می شود.

رودباری این اقدام را برای رانندگان دارای کارت هوشمند فرصت مناسبی دانست تا با استفاده از تسهیلات کم بهره نسبت به نوسازی و توسعه ناوگان اقدام کرده و در این بخش فعالیت کنند.

وی بابیان اینکه از دیگر مزایای این طرح از رده خارج کردن ناوگان مسافربری عمومی فرسوده برون شهری خصوصا مینی بوس و سواری کرایه است که متقاضیان  می توانند با مراجعه به شرکت های تولید کننده و طی مراحل قانونی  از مزایای دریافت تسهیلات طرح نوسازی ناوگان استفاده کنند، عنوان کرد: هم چنین در راستای تکمیل فرآیند توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای مشخصات محصولات جدید قابل واگذاری و شرکت های تولید کننده این محصولات برای متقاضیان اعلام شده است.

رودباری گفت: از آنجا که این تسهیلات منحصرا به متقاضیان و دارندگان ناوگان مینی بوسی فرسوده و ون های فعال در مسیرهای برون شهری اختصاص می یابد،   شرکت های معرفی شده نیز خودروهای مورد نظر این طرح را با شرایط اعلام شده به متقاضیان واگذار خواهند کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: این طرح در راستای کمک به فعالان عرصه حمل و نقل مسافری عمومی به ویژه در مناطق روستایی اجرا می شود و امیدواریم با اجرای این طرح علاوه کمک به متقاضیان خدمات مطلوبی به بهره گیران از حمل و نقل عمومی ارائه دهیم.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار