خبرنگاران همدانی و مسئولین استانی و شهرستانی در مزار شهدای همدان حضور یافتند تا با ادای احترام به شهدا و شهدای خبرنگار و پیشکسوتان، با آنها تجدید میثاق کنند.
کد خبر: ۴۷۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 04 August 2017
همزمان با اولین روز از هفته خبرنگار، خبرنگاران همدانی با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش مهر، در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار و با توجه به برگزاری هفته خبرنگار در استان همدان امروز پنج شنبه خبرنگاران همدانی برای تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در مزار شهدا حضور یافتند.

خبرنگاران همدانی و مسئولین استانی و شهرستانی در مزار شهدای همدان حضور یافتند تا با ادای احترام به شهدا و شهدای خبرنگار و پیشکسوتان، با آنها تجدید میثاق کنند.

این مراسم با نواختن سرود ملی آغاز شد و با نثار گل توسط خبرنگاران و مسئولان استان و شهرستان به مزار شهدا ادامه پیدا کرد.

در این مراسم خبرنگاران علاوه بر حصور در مزار شهدا همدان بر سر مزار پیشکسوتان خبرنگار نیز حاضر شدند.

معاون استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه امروز فرصت و بهانه‌ای شد تا به مناسبت هفته خبرنگار و گرامیداشت سالگرد شهادت محمود صارمی تکریم و تجلیلی از فعالان عرصه خبر و خبررسانی داشته باشیم، گفت: خبرنگاران و فعالان عرصه خبر مردم را در داخل و خارج از کشور با مسائل جامعه آشنا می کنند.

محمدابراهیم الهی‌تبار بابیان اینکه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند، گفت: رسالت خبرنگاران سنگین است و این رسالت از سوی خبرنگارانی که با وجود مخاطرات بسیار در میدان جنگ، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا عزت، عظمت، دلاورمردی، مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی فرزندان این مرز و بوم را در تاریخ ثبت و به نسل‌های بعد منتقل کنند، بسیار مشهود است.

وی با بیان اینکه امیدواریم همچنان که این شهدا با خون خود تاریخ مظلومیت و مقاومت مردم مسلمان ایران را نگاشتند بتوانیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم، یادآور شد: باید این حماسه پرافتخار ملت بزرگ ایران را به آیندگان منتقل کرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان ابراز امیدواری کرد: جامعه خبری استان همدان نیز مسیر کسانی که با از خودگذشتگی تاریخ ایران را خون‌نگاری کردند ادامه داده و بتوانند رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار