امام‌جمعه موقت همدان با اشاره به مناسبت تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت‌الاسلام روحانی توسط ولی امر مسلمین، گفت: همه عالم می‌دانند که تا مقام معظم رهبری حکم را امضا نکند این حکم هیچ مشروعیتی ندارد.
کد خبر: ۴۷۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 04 August 2017
امام‌جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه مسئولان در راستای رفع فساد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی عمل کنند، گفت: انتظار این است که مجلس چشم بسته و بدون آگاهی وزرا را تأیید نکند.

به گزارش تسنیم،حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌ درخطبه‌های این هفته نمازجمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی سرچشمه همه خوبی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به بهشت و دوری از جهنم میسر نمی‌شود مگر اینکه محور یا شاخص حق نما در کنار ما قرار گیرد، افزود: بهترین، کامل‌ترین محور وجود مبارک 12 امام معصوم(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است.

موسوی با بیان اینکه توصیه ما به جوانان رفاقت با قرآن و درک این کتاب الهی است، عنوان کرد: نوجوانان و جوانان باید انیس و مونس قران، همراه ائمه اطهار(ع) و با نبوت آشنا باشند که در این صورت از زشتی، پستی و بدبختی نجات پیدا می‌کنند.

امام‌جمعه موقت همدان با تأکید بر اینکه خوشی‌ها و مقامات در زندگی با محور قرار دادن ائمه اطهار(ع) میسر می‌شود، گفت: امامان و کانون‌های هدایت، نجات، حجت و شاهدان خدا در بین خلق هستند که بندگان را به سوی خدا دعوت می‌کنند.

موسوی با اشاره به اینکه در هر برهه‌ای از تاریخ جامعه نیاز به حکمت و معرفت دارد، بیان کرد: قرآن کریم کتابی است که تا قیامت به عنوان هدایت‌گر و سرپرست جامعه آیاتش باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه اگر نبود نهضت امام حسین(ع)دین و معارفی وجود نداشت، تأکید کرد: با نیامدن امام رضا(ع)به خراسان نیز خبری از دین و معارف نبود چرا که خراسان رفتن حضرت رضا(ع)همانند رفتن امام حسین(ع)به کربلا است.

امام‌جمعه موقت همدان ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد سراسر نور علی ابن موسی‌الرضا(ع) با اشاره به برخی از مناسبت‌های پیش رو تصریح کرد: روز حقوق بشر از جمله مناسبت‌های پیش رو است که امام راحل در این باره فرمودند"حقوق بشر را اسلام می‌تواند پایه‌گذاری کند".

موسوی اظهار داشت: در حالی که چندین سال است کشورهای یمن، عراق، سوریه، فلسطین، پاکستان و افغانستان درگیر مشکلات بسیار و دشمنی‌های نظام سلطه هستند، استکبار مدعی حقوق بشر است.

وی با تأکید بر اینکه ایام حج از دیگر مناسبت‌ها است، افزود: دشمنان تلاش بسیاری برای عدم استقبال مردم از حج کردند اما موفق نشدند.

امام‌جمعه موقت همدان با اشاره به مناسبت روز گذشته، تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت‌الاسلام روحانی توسط ولی امر مسلمین، گفت: همه عالم می‌دانند که تا مقام معظم رهبری حکم را امضا نکند این حکم هیچ مشروعیتی ندارد.

موسوی با بیان اینکه امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه تا ولی‌فقیه اعتماد نکند هیچ مشروعیتی وجود ندارد، تأکید کرد: مسئولان با گوش فرادادن به توصیه‌های مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد ارتباط و تعامل گسترده با دنیا البته بدون نفوذ اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه به حداقل رسیدن مشکلات تنها با عمل کردن مسئولان و مردم به توصیه‌های مقام معظم رهبری میسر می‌شود، عنوان کرد: مسئولان در راستای حل مشکلاتی نظیر فساد اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی عمل کنند.

امام‌جمعه موقت همدان با بیان اینکه انتظار این است که مجلس چشم بسته و بدون آگاهی وزرا را تأیید نکند، اظهار داشت: مردم در تمامی صحنه‌های مهم تصمیم‌گیری به خوبی وارد و حاضر شده‌اند و انتظار آن‌ها این است مسئولان به وظایف خود به درستی عمل کنند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار