نایب رئیس انجمن ملی سیب زمینی ایران نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ۳۷۰ هزار تن سیب زمینی توسط صادرکنندگان استان همدان صادر شد.
کد خبر: ۴۷۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 03 August 2017
دبیر اتاق تعاون استان همدان از انعقاد قرارداد۵۶ میلیون دلاری صادرات خبر داد و گفت: امسال قرارداد ۵۶ میلیون دلار کالا بسته شده که تا ۲۰۰ میلیون دلار نیز قابل افزایش است.

به گزارش ایسنا، رحمان نادی در کارگروه صادرات غیرنفتی استان همدان و شورای استاندارد استان با حضور معاون سازمان ملی استاندارد، اظهار کرد: یک هیئت تجاری در بخشهای مختلف از جمله پوشاک، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، کیف و کفش داروهای گیاهی و طلا و جواهر در قالب ۲۹ نفر در تیرماه به اقلیم کردستان عراق اعزام شد که موفقیت‌های بسیار چشمگیری در این سفر حاصل شد.

وی افزود: ۶ قرارداد درحوزه صادرات دام زنده از ارمنستان به کردستان عراق منعقد شده و همچنین سفارش صادرات ۱۰۰ تن سیر همدان به این منطقه گرفته شد.

وی با بیان اینکه پروژه احداث پیاده راه سازی ۷۶ هکتاری به استان همدان داده شد‌، خاطرنشان کرد:  اقلیم کردستان عراق 10ها درخواست از همدان دارد که اگر تا آبان بتوانیم عملیاتی کنیم رقم صادرات استان بسیار بالا می رود.

نایب رئیس انجمن ملی سیب زمینی ایران نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ۳۷۰ هزار تن سیب زمینی توسط صادرکنندگان استان همدان صادر شد.

خسرو طالبی اظهار کرد: سال گذشته از ۷۰۰ هزار تن سیب زمینی صادر شده از کشور ۳۷۰ هزارتن توسط تجار همدان صادر شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی انجمن ملی سیب زمینی در همدان از استاندار همدان درخواست همکاری و مساعدت در این زمینه داشت.

وی ادامه داد: این نشست درباره  ۳ موضوع تنظیم میزان تولید سیب زمینی، کیفیت سیب زمینی و توجه به آب برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار