ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ابلاغ اعتبار ۱.۵ میلیارد دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی اشاره کرد و افزود: با این اعتبار قدرت عملکرد و منابع صندوق کارآفرینی امید بعنوان سردمدار اشتغال پایدار در کشور افزایش می یابد و با توجه به نیاز این استان از لحاظ محرومیت، اعتبار ۸ درصدی این استان را به ۹ درصد افزایش خواهیم داد.
کد خبر: ۴۷۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 01 August 2017
چهارمین جلسه شورای اداری استان با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نوراله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید وهئیت همراه کابینه وزارتخانه در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به کمبودهای موجود در استان از جمله کودکان بازمانده از تحصیل و کمبود تخت های بیمارستانی اشاره کرد که باید مورد توجه ویژه این وزارتخانه باشد. وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید افزود: همین که در کابینه دولت، شخصی از جامعه کارگری وجود دارد نمایانگر توجه ویژه دولت به بخش کارگری می باشد.

دکتر خضری نماینده مردم سردشت نیز در ادامه این جلسه به اعتبار اختصاص یافته از منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستائیان اشاره کرد و افزود: استان آذربایجان غربی بعنوان چشم و سر ایران بوده و نگاه ویژه دولت به بحث اشتغال را در این منطقه را می طلبد.

دکتر سعادت استاندار استان آذربایجان غربی نیز به بهبود فضای کسب و کار  و نرخ بیکاری و رشد ۸درصدی اقتصادی اشاره کرد و افزود: صندوق کارآفرینی با حمایت های به موقع و بجای خود در بحث فروش اعتباری فرش و سایر حوزه ها توانست به وظیفه خود در بحث اشتعال های خرد و کوچک عمل نماید و این مجموعه نیازمند حمایت مالی بیشتر برای کمک به اشتغال پایدار در کشور می باشد.    

در ادامه نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی به فعالیت های انجام شده در این استان اشاره کرد و افزود: حمایت از مجمع صنفی در شهرستان بوکان با ایجاد اشتغال ۱۰۰۰ نفر، ساماندهی دست فروشان بین راهی شهرستان میاندوآب، شناسایی و ساماندهی روستای زیوه، حمایت از تعاونی شهرستان سردشت و فروش اعتباری فرش از جمله اقداماتی است که در سال جاری در برنامه کاری صندوق کارآفرینی امید استان می باشد.   
                                                      
در پایان این جلسه دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ابلاغ اعتبار ۱.۵ میلیارد دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی اشاره کرد و افزود: با این اعتبار قدرت عملکرد و منابع صندوق کارآفرینی امید بعنوان سردمدار اشتغال پایدار در کشور افزایش می یابد و با توجه به نیاز این استان از لحاظ محرومیت، اعتبار ۸ درصدی این استان را به ۹ درصد افزایش خواهیم داد.

ایشان  بدلیل اینکه در این استان چندین سال خدمت طولانی کرده است خود را وام دار این استان دانست و افزود خود را جزو این مردم می داند و همه تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات انجام خواهد داد.

ایشان دولت تدبیر امید را دولت مدارا و بی تنش و آبرو دار  معرفی کرد.       
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار