نوراله زاده با ارائه راهکارها و پیشنهاداتی جهت فعال شدن بخش گردشگری و توریسم شهرستان نیشابور به عنوان یک شهر تاریخی و کهن با مفاخر علمی و هنری و همچنین به عنوان نزدیکترین و پر رفت و آمد ترین شهر قبل از مشهد مقدس و عبور سالانه 7 میلیون زائر امام رضا(ع) از مسیر نیشابور – مشهد، خواستار توجه بیشتر و مضاعف به بحث گردشگری و جذب مسافران در این شهرستان شد و 10 میلیارد ریال اعتبار مازاد اشتغال به این شهرستان اختصاص داد.
کد خبر: ۴۶۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 25 July 2017
نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در یک سفر یک روزه از جاذبه های گردشگری نیشابور و طرح مجتمع کشت گلخانه ای بازدید و در نشست هماهنگی شناسایی ظرفیت های اشتغال شهرستان نیشابور حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صندوق کار آفرینی امید؛ این نشست با حضور نوراله زاده، مدیرعامل صندوق، شیبانی، فرماندار، چنارانی و گرمابی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آبیلی، مدیر صندوق خراسان رضوی در در محل فرمانداری برگزار شد.

نوراله زاده در این جلسه با ارائه راهکارها و پیشنهاداتی جهت فعال شدن بخش گردشگری و توریسم شهرستان نیشابور به عنوان یک شهر تاریخی و کهن با مفاخر علمی و هنری و همچنین به عنوان نزدیکترین و پر رفت و آمد ترین شهر قبل از مشهد مقدس و عبور سالانه 7 میلیون زائر امام رضا(ع) از مسیر نیشابور – مشهد، خواستار توجه بیشتر و مضاعف به بحث گردشگری و جذب مسافران در این شهرستان شد و 10 میلیارد ریال اعتبار مازاد اشتغال به این شهرستان اختصاص داد.

وی همچنین پیشنهاداتی در خصوص برگزاری جشنواره های سنگ و زیورآلات فیروزه داد و اظهار داشت: این سنگ قیمتی در جهان شناخته شده است و پتانسیل بالایی برای ایجاد اشتغال جوانان منطقه دارد و صندوق کارآفرینی امید هم حمایت های مالی لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

آبیلی، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان رضوی نیز در ادامه به ارائه گزارش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید در شهرستان نیشابور پرداخت و اظهار داشت: شهرستان نیشابور بیشترین سهم پرداخت تسهیلات طرح های مشارکتی و غیر مشارکتی را در کشور دارد.

در ادامه این سفر یک روزه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از مجتمع تولید گل های زینتی پردیسان در حومه شهرستان نیشابور که با تسهیلات یک میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید راه اندازی گردیده است، بازدید کرد.

بازدید از دهکده چوبین شهرستان نیشابور بخش دیگری از این سفر بود که به عنوان یکی از ایستگاه های گردشگران در نیشابور می باشد و نوراله زاده پس از بازدید از بخش های مختلف این مجتمع دستوراتی جهت حمایت های بیشتر صندوق بمنظور تکمیل شدن این مجموعه بسیار زیبا و دیدنی به یک مرکز و استراحتگاه کامل با امکانات گردشگری صادر کرد.

قسمت پایانی سفر بازدید از روستای بوژان، قطب گردشگری نیشابور به عنوان یک منطقه توریستی و ییلاقی بود که بازدید از اقامتگاه های بوم گردی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید و جلسه هماهنگی با اعضای شورای اسلامی روستای بوژان جهت اجرای هرچه بهتر طرح روستای بدون بیکار در این روستا انجام پذیرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار