آزاده و راوی دوران دفاع مقدس، گفت: دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن حضور جوانان در مراسم یادواره شهداست و با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم و بخصوص نسل جوان و نوپای جامعه اسلامی و ایرانی ماست.
کد خبر: ۴۶۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 21 July 2017
نخستین یادواره شهدای گمنام تپه ابوذر نهاوند با حضور جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی، همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار شد

به گزارش تسنیم نخستین یادواره8 شهید گمنام تپه ابوذر نهاوند همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)با حضور جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی نهاوند، خانواده معظم شهدا، مسئولان و بویژه جوانان برگزار شد.

در این مراسم معنوی علاوه بر اجرای برنامه مداحی و سوگواری بمناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و شهدای 8 سال دفاع مقدس، همرزمان شهدا نیز به بیان خاطره‌هایی از دوران دفاع مقدس پرداختند

رضا هوشیار در این مراسم اظهار داشت: ما هر وقت در جامعه از مسیر اصلی دچار انحرافی شده‌ایم این روح معنوی شهدای گمنام بوده است که به یاری ما آمدند.

آزاده و راوی دوران دفاع مقدس، گفت: دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن حضور جوانان در مراسم یادواره شهداست و با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم و بخصوص نسل جوان و نوپای جامعه اسلامی و ایرانی ماست.

وی افزود: برای حفظ این انقلاب، شهدای زیادی از جمله شهدای گمنام جان خود را فدا کردند که امروز وظیفه همه ماست در این جنگ فرهنگی در فضای مجازی بیش‌ازپیش هوشیار باشیم.

هوشیار بیان کرد: ما باید پشت سر ولایت حرکت کنیم و مانند زرهی محکم برای حفاظت از نظام و برای سرنگون کردن دشمنان با تکیه‌بر توانمندی داخلی از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ایمان و اراده قوی رزمندگان اسلام و هزاران شهید گلگون‌کفن و از جمله شهدای گمنام در طول دوران دفاع مقدس می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جوانان این زمان باشد، چراکه دفاع در مقابل 54 کشور فقط با ایمان قوی و ولایت‌پذیری امکان‌پذیر است.

راوی و آزاده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در آن دوران سخت، دلدادگی به ولایت و رهبری از ویژگی‌های بارز رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که شهدا و رزمندگان در تمام عرصه‌های نبرد گوش‌به‌فرمان امام خمینی (ره) بودند و با یک فرمان ایشان عرصه را بر دشمن تنگ می‌کردند.

وی گفت: امروز بیشتر از دوران دفاع مقدس خطر دشمنان با استفاده از فضای مجازی و وجود صدها شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان و هزاران سایت و کانال تلویزیونی احساس می‌شود زیرا دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم است.

این راوی دفاع مقدس بیان کرد: در دوران سخت و طاقت‌فرسای جنگ تحمیلی ابزار موفقیت همه ما رزمندگان تبعیت از ولایت‌فقیه بود و امروز نیز باید همین ابزار را در راستای حفظ دستاوردها در مقابل دشمنان حفظ کنیم.

وی افزود: اعتقاد به ولایت‌فقیه جوانان و نسل امروز و فردای ما را از پوچ بودن نجات می‌دهد و ولایت عامل هدایتگری همه ما در دوران دفاع مقدس به‌عنوان ابزار موفقیت‌آمیزی بود و امروز نیز باید همین ابزار را حفظ و در مقابل دشمن از آن استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار