مدیرعامل شرکت آذرخش ریل انتقال ایستگاه به داخل شهر را بسیار مهم دانست و گفت: چگونه می‌شود قطارهای پرسرعت مسافر را از تهران به همدان در کمتر از دو ساعت برساند آن وقت مسافر از بیرون شهر تا داخل شهر حدود یک ساعت در راه باشد؟
کد خبر: ۴۶۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 15 July 2017
مدیر عامل شرکت آدرخش ریل گفت: قطارهای پیشرفته و مدرن با قابلیت سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برای خط راه‌آهن همدان به مشهد و همدان به تهران در آینده نزدیک وارد خط خواهد شد.

به گزارش فارس، محمدرضا شاه‌نظری در مراسم استقبال از نخستین مسافران قطار همدان به مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با استفاده از قطارهای پیشرفته فوق فاصله همدان تا تهران به کمتر از دو ساعت کاهش خواهد یافت و قطارهای مشهد نیز از همدان تا تهران مسیر را در کمتر از دو ساعت طی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این قطار پس از طی مسیر همدان به تهران در مسیر راه‌آهن تهران به مشهد قرار خواهند گرفت، افزود: قطار تهران به مشهد به زودی با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آذرخش ریل تاکید کرد: فاصله همدان تا مشهد در آینده نزدیک با قطارهای سریع‌السیر همدان و تهران به مشهد از 16 ساعت فعلی به هشت ساعت کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه قطارهای سریع‌السیر یکی از عوامل اصلی توسعه برای استان، نزدیکی به تهران و ایجاد اشتغال و رفاه مردم خوب استان همدان است، تصریح کرد: تا پایان تابستان و قبل از ورود قطارهای سریع‌السیر با قطارهای موجود روزانه در چهار ساعت به تهران سفر خواهیم داشت.

شاه‌نظری خاطر نشان کرد: تلاش این شرکت برای راه‌اندازی در هر یک ساعت یک قطار سریع‌السیر به تهران است که موضوع با مسوولان ارشد استان در حال پیگیری است.

وی در ادامه یکی از تهدیدات راه‌اندازی 24 قطار در طول شبانه‌روز را بیرون از شهر بودن ایستگاه مسافری دانست و اظهار کرد: خوشبختانه با همت مدیران ارشد استان و نمایندگان مجلس و مساعدت وزارت راه و شهر سازی به خصوص مدیرعامل راه‌آهن جمهوری  اسلامی، ایستگاه به داخل شهر و در  ترمینال اتوبوس‌ها منتقل شد و مقدمات جابجایی آن در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آذرخش ریل انتقال ایستگاه به داخل شهر را بسیار مهم دانست و گفت: چگونه می‌شود قطارهای پرسرعت مسافر را از تهران به همدان در کمتر از دو ساعت برساند آن وقت مسافر از بیرون شهر تا داخل شهر حدود یک ساعت در راه باشد؟

وی در پایان تصریح کرد: قطارهای همدان به مشهد از نوع کوپه‌ای خواب خواهد بود و قطارهای همدان به تهران با توجه به کوتاهی مسیر از نوع اتوبوسی خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار