مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم آغاز واگذاری پنج هزار دستگاه خودرو به خانواده‌ی کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) با تسهیلات ارزان‌قیمت سرعت عمل دستگاه‌های ذی‌ربط از زمان انعقاد تا اجرایی شدن این تفاهم‌نامه را حرکت جهادی عنوان کرد و از همراهی دکتر ربیعی، در این طرح قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۵۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 13 July 2017
نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم واگذاری ۵۰۰۰ خودرو وانت نیسان به مددجویان مناطق محروم و روستایی کمیته امداد گفت: این خودروها با هدف اشتغالزایی و تقویت اقتصاد در مناطق محروم و روستایی تا شهریورماه تحویل می‌شود.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید؛ در این مراسم که با حضور دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فتاح رییس کمیته امداد و حمیدی، مدیرعامل گروه زامیاد برگزار شد، نوراله زاده سرعت عمل دستگاه های ذیربط از زمان انعقاد تا اجرایی شدن این تفاهم نامه را حرکت جهادی عنوان کرد و از همراهی دکتر ربیعی، در این طرح قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: این خودروها با7درصد تخفیف وپرداخت90درصد بهای خودرو درقالب تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد به مددجویان واگذار می‌شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: تمامی این خودروها به مددجویان روستایی و مناطق محروم با تسهیلات قرض‌الحسنه و کارمزد 4درصد و اقساط ۶۰ ماهه و دوره تنفس چهار ماه ارائه خواهد شد.

قدردانی نور اله زاده از وزیرکار



وی اظهار داشت: با واگذاری این پنج هزار دستگاه خودروی وانت اشتغال و کسب درآمد پایدار برای پنج هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در قالب هم‌افزایی منابع تسهیلات و امکانات ایجاد خواهد شد.

سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز ضمن تشریح این طرح با تاکید بر اصل ماموریت کمیته امداد گفت: توانمندسازی و تقویت اقتصاد خانواده اصل ماموریت ما می باشد و با توجه به آنکه امسال سال مقاومتی تولید و اشتغال است، تقویت خانواده‌ها از لحاظ بنیه اقتصادی با زیربنای اشتغال اعضای خانواده را در دستور کار قرار دادیم.

فتاح افزود: حداقل ۱۵۰میلیارد تومان ارزش مالی این توافقنامه است زیرا سه نوع خودروی وانت در این توافقنامه به مددجویان کمیته امداد واگذار خواهد شد. 

100میلیارد تومان از اعتبار این توافقنامه را صندوق کارآفرینی امید تامین می‌کند و حدود۵۰ میلیارد تومان آن هم توسط کمیته امداد تامین خواهد شد. 

وی در ادامه با اشاره به این که واگذاری مذکور در قالب توافقنامه سه‌جانبه میان کمیته امداد با شرکت زامیاد و صندوق کارآفرینی امید است، گفت: یکی از اهداف بسیار مهم کمیته امداد آن است که بتواند به مددجویان خود ابزار کار برای توانمندی آنها ارائه کند تا آنها بتوانند معیشت مناسب داشته باشند.

وی افزود: با شرکت خودروسازی زامیاد وارد تفاهم شدیم زیرا این خودروها تولید داخل هستند و با این تفاهمنامه این پول در داخل کشور می‌چرخد و به کشورهایی همچون چین و … وارد نمی‌شود. این در حالی است که ارائه این تعداد خودرو به مددجویان هم اشتغال زیادی را فراهم می‌کند. 

مدیرعامل زامیاد نیز در خصوص طرح واگذاری 5000خودرو وانت به مددجویان کمیته امداد بیان داشت: قرارداد سه هفته پیش به امضا رسید وماقصد داریم به زودی و به کمک دوستان عزیزمان در کمیته امداد حضرت امام(ره)فازم دوم تحویل خودروها را به مرحله اجرایی برسانیم.



قدردانی نور اله زاده از وزیرکار

مدیرعامل زامیاد در پایان بیان داشت: پشت این حرکت یک فطرت پاک نهفته است. وظیفه ما کمک به اجرای این طرح بود و خدارو شکر به واسطه نیت پاک، این طرح به خوبی در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار