ریس هیئت جودوی نهاوند گفت: به علت وجود استعدادهای فراوان و درخشش جودوکاران نهاوندی در سطح کشور پایگاه استعدادیابی جودو کشور در نهاوند راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 06 July 2017
باوجود استعدادهای فراوان و درخشش جودوکاران نهاوندی در سطح کشور پایگاه استعدادیابی جودو کشور در نهاوند راه‌اندازی می‌شود.

به گزارشتابناک همدان از نهاوند؛ ریس هیئت جودوی نهاوند با اعلام این خبر گفت: چند سالی است که جودو نهاوند صاحب افتخارات مختلفی در مسابقات کشوری شده و مدال‌هایی  از مسابقات داخلی و خارجی کسب کرده‌ایم در حال حاضر هم چندین ملی‌پوش خانم در رده‌های مختلف سنی داریم که این مهم مسئولین را به این نتیجه رسانده که نهاوند قطب جودو بانوان کشور است و بر این اساس پایگاه استعدادیابی جودو کشور در نهاوند احداث خواهد شد. 

مهدی جلال وند راه‌اندازی خانه جودو را بسیار مهم می‌داند وبیان می‌کند: در اولین قدم خانه جودو را با حمایت ریس اداره ورزش راه‌اندازی کردیم تا جودوکاران در داخل شهر یک سالن مجهز داشته باشند برای تمرین و در ماه حال تجهیز این مکان هستم تایپ خانه جودو استاندارد نهاوند داشته باشد. 

جلال وند در خصوص پیشکسوتان و مدال‌آوران جودو نهاوند هم گفت: به‌زودی به‌پاس زحمات همه پیشکسوتان و مدال‌آوران جودو که سال‌ها برای این رشته ورزشی زحمت‌کشیده‌اند همایش بزرگیبرای تجلیل از این عزیزان ترتیب خواهیم  و از همین‌جا می‌گویم هرکس تجربه‌ای  در جودو دارد ما برای پیشرفت جودو شهرستاناز آن استفاده می‌کنیم. 

ریس هیئت جودو نهاوند از برگزاری کلاس مربیگری برای علاقه‌مندان جودو در شهرستان خبر داد و گفت: برای ارتقا سطح علمی مربیان و گرفتن مدرک به‌زودی یک کلاس مربیگری هم در شهرستان برگزار خواهیم کرد. 

جلال وند در پایان هم از همه‌کسانی که هیئت جودو را حمایت کرده‌اند تا به موفقیت برسد تقدیر و تشکر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار